بازدید 2422

رئیس‌کمیته‌امداد: صف جهیزیه صفر می‌شود

کد خبر: ۸۳۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 12 September 2018

تسنیم نوشت: رئیس کمیته امداد با بیان اینکه صف جهیزیه صفر می‌شود گفت: برای وام ضروری نیز سهمیه داده‌ایم و تا پایان مهرماه صف وام ضروری نیز باید صفر شود.

سید پرویز فتاح عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت اظهار داشت: همه‌جا خیمه اباعبدالله(ع) گسترده است و هر آنچه دشمن بافته بود پنبه خواهد شد، این 10 روز محرم مانند عصای موسی است و همه سِحر ها و شایعه‌هایی که علیه ما کردند باطل می‌شود.
وی افزود: دشمن شکست را پذیرفته و روزی نیست ترامپ به رئیس‌جمهور ما برای مذاکره پیغام ندهد، کسی که تقاضای مذاکره می‌کند پیروز است یا شکست‌خورده؟ دشمن ازنظر ما شکست‌خورده است و باید به این ملت آفرین گفت و خاک‌پای ملت شد چراکه سختی را کشیدیم و دم برنیاوردند و سوختند و دشمن را شکست دادند و این دشمن است که هرروز مطالبه مذاکره دارد.
رئیس کمیته امداد عنوان کرد: مجلس، دولت و همه جمع شدند و تصمیم می‌گیرند و امیدواریم این تصمیم‌گیری طول نکشد و برخی تصمیمات به نفع ملت، مردم و افراد تحت پوشش نیز گرفته‌شده است.
وی بیان کرد: مصیبت نیز بزرگ است و باید بپذیریم، نیاز داریم به وحدت و همدلی، الآن موقع تسویه‌حساب سیاسی نیست و همه باید دنبال این باشیم که دولت موفق شود، موفقیت دولت به نفع همه جناح‌ها و شکست دولت به ضرر همه جناح‌ها است.
فتاح تصریح کرد: ما باید به دشمن بزنیم و باید عقل و دیانت به کار بگیریم و صبوری کنیم تا موفق شدیم، ما خیلی امیدواریم و کارهای خوبی در مجلس، دولت و سران قوا انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این اوضاع احوال پوتین و اردوغان شکست‌خورده می‌آید در کشور ما سرنوشت سوریه را تعیین کنند؛ در این اوضاع ما باید هرروز التماس کنیم مذاکره کنند ولی آن‌ها هرروز مطالبه مذاکره دارند.
رئیس کمیته امداد گفت: یک خورده باید با دقت فکر کنیم، کسی این مشکلات را انکار نمی‌کند، ما درست انقلابمان را نشناخته‌ایم، آن‌ها در اوج شکست هستند و ما در اوج پیروزی، دشمن شکست‌خورده است و شیعه علمش بالا است.
وی اظهار داشت: برای ما سناریو درست کرده بودند که کار نظام تمام است ولی همه آن‌ها سرنگون و جیره خور غرب هستند، داعش و فساد شکست‌خورده است و عالم مبهوت پیروزی ما است و ترامپ شش تراریوم دلار آورد و حرام کرد و فقط چند هزار جنازه بردند و شکست خوردند.
فتاح بابیان اینکه برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی عنایت لازم شده و خواهد شد افزود: 14 درصد مستمری اضافه‌شده و تا پایان مهرماه تمام پشت نوبتی‌ها را جمع می‌کنیم و اگر پشت نوبتی وجود داشت من مسئول هستم، ولی به تقاضا دامن نزنید و فضا را تحریک نکنید مانند یارانه مصیبت درست نکنید و عقلمان را به کار بگیریم.

رئیس کمیته امداد عنوان کرد: در تبصره 16 هزار و 400 سهمیه وام اشتغال داده‌اند و ابلاغ‌شده است همچنین برای وام روستایی و مناطق محروم دو هزار و 500 میلیارد تومان دولت به ما داده و الآن چهار هزار میلیارد تومان بودجه وام اشتغال است و مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: برای مسکن نیز سهمیه داده می‌شود و سپاه می‌سازد، ظرف شش ماه باید 70 مسکن برای مددجویان کوهدشت ساخته شود و برای اجاره و رهن نیز ما کمک می‌کنیم و چون اجاره و رهن بالا رفته ما اعتبار لحاظ کردیم.

فتاح تصریح کرد: برای سبد کالا با دولت توافق کرده‌ایم و از هفته آینده شروع می‌شود، تمام تحت پوشش‌های کمیته امداد، بهزیستی و پشت نوبتی‌ها این سبد کالا را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 11 میلیون نفر این سبد کالا را هفته آینده دریافت می‌کنند و این روند دادن کالا ادامه پیدا می‌کند و اگر نیاز بود مستمری را بازهم اضافه کنیم زمینه‌اش در دولت و مجلس وجود دارد.

رئیس کمیته امداد گفت: باید صف جهیزیه صفر شود و برای وام ضروری نیز سهمیه داده‌ایم و تا پایان مهرماه صف وام ضروری نیز باید صفر شود؛ بر خدمات درمانی نیز عنایت شده و جای نگرانی وجود ندارد و کسی تردید به خود راه ندهد، به فضل خدا نظام اسلامی عبور کرده و آن‌ها شکست خوردند.

وی اظهار داشت: از این به بعد می‌توان باتدبیر، عقلانیت، هم‌افزایی، امیدبخشی و نشاط ‌آفرینی کمک کنیم، کمک‌های مردمی لرستان 77 درصد اضافه‌شده است که لطف و عنایت خداوند است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان