بازدید 8180
۱

نوار صوتی محرمانه ترامپ منتشر شد

کد خبر: ۸۳۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 11 September 2018

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور سابق کاخ سفید امروز فایل صوتی محرمانه دیگری از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا را منتشر کرد.

به گزارش نیویورک پست، اوماروسا مانیگو نیومن، مشاور سابق کاخ سفید امروز (دوشنبه) فایل صوتی محرمانه جدیدی از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را که در جناح غربی کاخ سفید ضبط شده است، منتشر کرد.

ترامپ در این فایل صوتی، هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا را به تبانی با روس ها پیش از برگزاری این انتخابات، متهم کرده است.

اوماروسا نیومن امروز یکی از این فایل های صوتی محرمانه‌ای را که در اختیار دارد، در برنامه «The View» شبکه تلویزیونی اِی.بی.سی. پخش کرد. این فایل صوتی درباره دیدار ترامپ در اکتبر سال 2017 میلادی با کارکنان دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید و تیم های رسانه ای است.

اوماروسا در این باره گفت زمانی که ترامپ حوصله اش سر می رفت، سرزده در نشست هایی که در کاخ سفید برگزار می شد حضور می یافت و آن روز هم به طور ناگهانی در نشستی که میان کارکنان دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید و تیم های رسانه ای درباره اصلاحات مالیاتی و سفرش به کره شمالی برگزار شده بود، حضور یافت و سپس درباره موضوعات پراکنده ای شروع به صحبت کرد؛ هیچ یک از حرف های او سر و ته نداشت.

در این فایل صوتی که دوازده ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضبط شده، ترامپ مدعی شده است که هیلاری کلینتون و روس ها برای شکست وی در انتخابات با یکدیگر تبانی کرده بودند و می افزاید ستاد انتخاباتی کلینتون 9 میلیون دلار برای انتشار یک گزارش ساختگی پرداخت کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوب به ماچه
یعنی هیچ موضوعی برای پرداختن تو این مملکت نابسامان نیست که ..... ترامپ شده موضوع
کله بابای ترامپ به ماچه اخه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان