بازدید 4709
گزارش

دستور وزیرورزش به ساخت ۲کمپ مجهز برای استقلال وپرسپولیس/ مانور تبلیغاتی؟

وزیر ورزش در حالی این دستور را داده که استقلالی ها در زمان مدیریت فتح الله زاده این کار را با تهیه یک زمین بسیار مناسب شروع کرده اند اما هیچ کمکی برای تجهیز این کمپ به آنها نشد و مدیران وقت با تحمل فشار سنگین مخارج تکمیل آن را تامین کردند. شاید بهتر باشد بجای کلنگ طرحی جدید، همان طرح تکمیل شود.
کد خبر: ۸۳۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 10 September 2018

وزیر ورزش و جوانان دستور داد با همکاری بخش خصوصی دو کمپ مجهز برای دو تیم استقلال و پرسپولیس ایجاد شود اما مشخص نیست این دستور که بیشتر شبیه یک مانور تبلیغاتی است چه زمانی اجرایی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود سلطانی‌فر در آستانه دیدارهای حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دستور داد مقدمات ایجاد و راه اندازی دو کمپ مجهز و کامل برای هر دو باشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با حمایت دولت را هر چه سریع‌تر دنبال کنند.

وزیر ورزش در حالی این دستور را داده که استقلالی ها در زمان مدیریت فتح الله زاده این کار را با تهیه یک زمین بسیار مناسب شروع کرده اند اما هیچ کمکی برای تجهیز این کمپ به آنها نشد و مدیران وقت با تحمل فشار سنگین مخارج تکمیل آن را تامین کردند. شاید بهتر باشد بجای کلنگ طرحی جدید، همان طرح تکمیل شود. نکته دیگر بهره برداری از کمک بخش خصوصی است که نشان می دهد باز هم وزارتخانه حاضر نیست زیر بار مالی چنین طرحی برود و باز هم سنگینی مخارج روی دوش هواداران خواهد بود و در پایان این پروژه ها به کام دولتی ها تمام خواهد شد.

گویا هنوز رقابت بر سر این است که کار به نام چه کسی انجام شود وگرنه اگر واقعا سلطانی فر دغدغه تامین فضای حرفه ای تمربن و آماده سازی تیم های قرمز و آبی پایتخت نظیر آنچه تیم ملی از آن بهره می برد، را داشته حتما بودجه ای برای کمپ بزرگ ناصرحجازی مصوب می کرد اما گویا بحث اینجاست که آنجا کار به نام علی فتح الله زاده تمام می شود که معمولا همیشه کاسه و کوزه های بدهی های گذشته استقلال سر او شکسته می شود و کسی حاضر نیست اعتراف کند که کمپ چندصدمیلیاردی استقلال هم یادگار او و پیگیری های دهساله اش است. 

گمپ اختصاصی استقلال در منطقه ای واقع شده که می تواند خانه ای برای تفریحات و سرگرمی و مایحتاج صدها هزارنفر از هواداران استقلال نیز باشد و برای آبی ها میلیاردها سود و درآمد بهمراه بیاورد و در کنار آن به مجموعه ای مدرن برای تمرین این تیم هم تبدیل شود اما همانطور که گفته شد در میان مدیران دولتی بحث اصلی این است که بیشتر آغاز کننده کار باشند و نه تمام کننده آن!

دستور وزیرورزش به ساخت ۲کمپ مجهز برای استقلال وپرسپولیس

وزیر ورزش که در دستور جدید خود هیچ اشاره ای به مکان یابی و تهیه زمین کمپ های جدید نکرده است، احتمالا به زمین های دو ورزشگاهی چشم دوخته است که شهرداری در دوره گذشته به سرخابی ها اهدا کرده، اما باید دید آیا مجوزهای لازم برای ساخت تاسیسات جدید در این دوره مجموعه وجود دارد یا خیر؟ در ضمن حتی در صورت بی مانع بودن ساخت و ساز، باید به محدوده شهری این دو استادیوم نوجه کرد که بهیچ عنوان مرکزیت نداشته و در جنوبی ترین بزرگراه پایتخت مکان مناسبی برای بازدهی اقتصادی نیستند.

او در دیدارهای جداگانه با مدیران پرسپولیس و استقلال با تاکید بر ادامه انضباط مالی و مدیریتی، تقدیر از اقدامات انجام شده برای تسویه بدهی‌های ۲۰ سال گذشته، تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی و قراردادهای مجموعه کارکنان، بازیکنان و کادر فنی گفت: از روند مدیریتی هر دو باشگاه به خصوص در بخش شفافیت و حل مشکلات انباشته و بدهی‌های سنگین استقلال و پرسپولیس که در ظرف ۲۰ سال گذشته بر اثر سوء مدیریت‌ها ایجاد شده بود، راضی هستم.  اکنون که مشکلات و بحران‌های دائمی و به خصوص موضوع مهم حامیان مالی و بر طرف شدن مشکلات مالی این دو باشگاه با تدبیر وامید و درایت مدیران و هواداران استقلال و پرسپولیس با خوبی پشت سر گذاشته شده است از مدیران عامل هر دو باشگاه انتظار دارم به سمت آینده و برنامه‌های موثر و بلند مدت برای ثبات و آرامش و ایجاد ساختاری مطمئن برای تضمین آینده استقلال و پرسپولیس و اطمینان خاطر هواداران گام بردارند.

او افزود: بازی‌های برگشت دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است ولی معتقدم ما مرد روزهای سخت هستیم و یقین دارم همت و تلاش جوانان کشور برای اعتلای نام ایران عزیز و خوشحالی هواداران در این دوبازی صد چندان خواهد بود و با تمام توان برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران به میدان می‌روند. وزیر ورزش و جوانان به مدیران عامل دو باشگاه گفت: ایجاد دو کمپ تمرینی مدرن و در شأن نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پر طرفدارترین باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شوند در دستور کار ما و شما باشد و قطعا این کار بزرگ، دغدغه مهمی را از دوش هواداران و آینده استقلال و پرسپولیس برخواهد داشت.

دستور وزیرورزش به ساخت ۲کمپ مجهز برای استقلال وپرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار