بازدید 6362

قرائتی: اوضاع "نماز" و "زکات" خوب نیست

کد خبر: ۸۳۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 09 September 2018

رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: جمهوری اسلامی هستیم اما در اصلی ترین واجبات اسلام که همان نماز و زکات است اوضاع خوبی نداریم و نماز و زکات کم رنگ است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام محسن قرائتی در همایش حامیان و یاوران مساجد مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که امروز(18 شهریور) برگزار شد، با بیان اینکه وضع نماز و زکات در کشور خوب نیست، گفت: وقتی اوضاع واجبات در کشور خوب نیست باید منتظر سیلی باشیم و سیلی هم خواهیم خورد.

قرائتی با اشاره به کمک کاری و کوتاهی همه در بحث واجبات دینی گفت: همه غفلت و کوتاهی کرده ایم و باید توبه کنیم تا راه جبرانی داشته باشیم.

وی بر بازنگری در بسیاری امور کشور تاکید کرد و افزود: باید در بسیاری زمینه ها از جمله قرآن آموزی و مصرف آب نهضت در کشور راه بیندازیم و باید بسیاری امور اصلاح شود.

قرائتی آموزش و پرورش را رکن اصلی اصلاح مملکت دانست و افزود: اگر بخواهیم مملکت اصلاح شود باید آموزش و پرورش و دانشگاه ما اصلاح شود.

وی افزود: تنها در فصل تابستان 18 میلیون دانش آموز، دانشجو و فرهنگی اوقات فراغت دارند، برای این مدت زمان آنها چه کردیم و چه برنامه فرهنگی داشتیم. این همه دستگاه فرهنگی و این همه بودجه فرهنگی چه کاری برای 100 روز این 18 میلیون نفر کردیم؟

قرائتی به فعالیت فضای مجازی بر علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: وقتی دشمن علیه ما فعالیت می کند ما هم باید از خود دفاع کنیم و از ارزشهایمان حراست کنیم که ماه محرم و عاشورای پیش رو یک فرصت است.

وی به مظلومیت شیعه و قرآن کریم اشاره کرد و افزود: نباید منتظر دولت باشیم. همه باید آستین همت بالا بزنند و حتما باید استغفار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۱
اوضاع چي خوبه كه نماز روزه خوب باشه ادم گرسنه كه دين إيمان سرش نميشه اقاي قرائتي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
اوضاع دروغ ،اختلاس خوبه
حاجی جان ملت ایران 90درصدمستحق دریافت زکات هستند آن وقت تو ...
كلا اوضاع و احوال مملكت خرابه ، فقط محدود به نماز و زكات نيست . . .
اوضاع چی خوب هست
پیشنهاد میکنم بالباس مبدل برید تو جامعه تا متوجه بشید اینقدر که برخی مسئولان به دین ضربه زده اسراییل ضربه نزده
سالها دارید تو همه ی رسانه ها حرف میزنید؟ چیکار کردید برا این ملت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
خودت میگی حرف زده خودش کلی کاره. راستی حاجی جقوقش چغدر میشه
با سلام خدمت آقای قرایتی
از یک طرف فقر وارد از در دیگر دین میرود حدیث است
بخدا حال جیب اقتصاد هم در مردم خوب نیست مسئولان کاری کردند که جوانان نماز نمی خوانن
دیگه این حرفاارو کسی باور نمیکنه
بعد از چهل سال تبلیغات شبانه روزی نماز و ایجاد ستاد عریض و طویل اقامه نماز و نمازها در مدارس و ادارات، اعتراف می کنند که وضعیت نماز خوب نیست! باید حاج آقا خسته نباشید گفت. پیشنهاد می کنم بصورت آزمایشی به مدت دو سال ستاد اقامه نماز مسکوت مانده و صدا و سیما کاری به واجبات مردم از جمله نماز و زکات نداشته باشد. بعد ارزیابی کنید ببینید وضعیت بهتر شده است یا همچنان «خوب نیست».
حاجي در عوض وضع برخی ها خوب شده
وضع بقیه امور هم خوب نیست .نگران بقیه هم باش بزرگوار
بعد از چهل سال کار فرهنگی (اوضاع نماز و زکات خوب نیست) ای که گفتی یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه از روز اول خودت متولیش نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چه کردی؟؟؟؟
با دلار 15000 و فساد گسترده میخواهید اوضاع خوب باشد . روزهای خوبمان است .
یادمه حدود بیست و چند سال پیش موقع جونی ما بچه های محل دور هم جمع می شدیم و دور هم بودیم . چند روز موقع اذان مغرب ما رفتیم مسجد . معمولا هر وقت حال داشتیم مسجد می رفتیم . تا اینکه یک روز گفتیم همه با هم بریم مسجد . همه استقبال کردیم و با بچه محله ای ها رفتیم مسجد توی راه مسجد یکی از بچه ها شعر گنج قارون فردین رو خوند ما هم دست میزدیم و میرفتم .آقا خودش خوب میدونه ما اون از تو رود خونه درش اوردیم و... چند مدت به همین منوال گذشت و دیگه اکثر شبها می رفتیم مسجد . تو اون شب ها یک عده ای رفتند پیش امام جماعت مسجد و به او گفتند که یک تذکری به ما بده که توی راه مسجد شعرهای قبل از انقلابی و فیلم فارس نخونیم!! حاج آقا جواب خوبی بهشون داد . گفت شما شب و روز دارید زور می زنید چند نفر رو بچه مسجدی و نماز خون کنید . بچه های آقای .... با همین ترفند تونستند چند نفر به نماز خونها اضافه بکنند . شما هم اگر میتونید برید اضافه کنید به مسجدی ها . هنوز وقتی میرم به محله قدیمی و شب می رم مسجد می بینم که دوستان باز هم میان مسجد . اما دیگه خبری از خوند شعرهای فردین نیست بلکه با علاقه میان . برای نماز خون کردن و مسجدی کردن نه نیازی به پول هست نه امکانات فقط کمی عشق لازمه کمی معرفت لازمه کمی آزادی لازمه به زور کسی رو نمیشه نماز خون و مسجدی کرد. هیچ وقت رفتارهای تند بعضی از بچه یادم نمیره که ادعا میکردند خودشون مسلو.نند و ما نا مسلمون. راه و روش داره هر کاری . مسئولان یک کم معرفت به خرج بدین مردم خودشون با پای خودشون مسجد هم میان نمارز هم می خونند .
مردم دیگه پولی ندارن که ، چراغی نمونده که به خونه روا باشه چه برسه مسجد
ولی با این حال تمام کمک ها و حداقل ها برای رفع مشکلات رو همین مردم پرداخت می کنن
اوضاع مملکت رو هواست .کسی پول انداره خمس و زکات بده .
اقای قرائتی لطف بفرمایید بگویید وضع چه چیزی خوب است؟ گرانی . بی عدالتی .اختلاسها . فقر . فحشا . بیکاری .دروغ . رانت . فساد . ضد تولید . بوروکراسی در ادارات . بحث اقازاده ها . حقوقهای نجومی . کوچک شدن سفره مردم . امار طلاق . وضع دادگاهها . وضع شهرداری ها . وضع شوراها . وضع بانکها. وعده وعیدهای دروغین مسوولین. دو دستگی احزاب . دعوای جناحی . وضعیت مجلس و دولت ووووووووووووو کدام یک خوب هستند؟ . فقط نماز و ذکات مانده که اگر حل شود ما دیگر هیچ مشکلی در مملکت نخواهیم داشت. 40سال در همه جا سخنرانی کردید و برای مردم برنامه گذاشتید نتیجه اش شده این . پس تمام موعظه ها بی اثر شده
5 درصد جامعه اهل نماز هستند
حاجی خب شما باید جوابگو باشی!!!
اوضاع رو !!!!!!!! که لازم نیست بگی بد یا خوبه !!!
شما باید پاسخگو باشی که مسوولیت مستقیم داری !!!!

شده داستان محمود !!!خودش رو کنار کشیده ..... !!!!
عوض اش اوضاع جيب برخی بسيار عاليست
به طوريكه ابدا از اوضاع اقتصادي كنوني ككشان هم نميلرزد و انگار نه انگار كه اتفاقي افتاده................
وقتی فقر بیداد کنه ایمانی میمونه!!!!؟؟؟؟
حاج آقا در عوض اوضاع اختلاس توپ توپ هست
سلام...جناب قرائتی، اوضاع انچه خوب است را بفرمائید، اوضاع اقتصادی، وضعیت اخلاقی، وضعیت اجتماعی، ....
برای اینکه انواع اقسام مالیات و عوارض و ارزش افزوده داریم میدیم توقع نداشته باشین ک خمس و زکات و......هم بدیم !!!
اوضاع چی خوبه حاج آقا که نمازخوب باشه؟!! همه چیز رو خراب کردند برادر من
خدا توفقيت دهد حاج آقا قرائتي.
چشم! یک ماه تمام جون میکنم، مالیات حقوقم رو دولت برداره و 7% بیمه، تورم هم ارزش پولم رو کم کنه، بعد بیام 5% هم بدم
حرف های شعاری و تکراری
مسئولان بزرگترین ضربه را به اعتقادات مردم زد
رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: جمهوری اسلامی هستیم اما در اصلی ترین واجبات اسلام که همان نماز و زکات است اوضاع خوبی نداریم و نماز و زکات کم رنگ است. (لطفا از عملکرد مسئولان پیگیری کنید.)
اوضاع چی خوبه؟؟؟؟؟
توقع داشتي با اين وضعيت اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي وضعيت نماز خوب باشه ؟!!
برادر مگر خود شما در 40 سال گذشته مسئول نماز مملکت نبودی و برایش بودجه نمی گرفتی شما نباید یک جمله خبری بگویی باید پاسخ بدهی
شما هم که ما هرچی نظر میدیم گند می زنید به نظرات ما و فقط نظرات رفیقاتون رو درج می کنید
مسئولان دنیای مردم را درست کنید خودشان اخرتشان را درست میکنند برعکس شده تلاش کردید اخرتشان را درست کنید زدید دنیا و اخرتشان را خراب کردید.
باید پرسید ، جناب قرائتی در این سالها که فقط در این مورد کار می کردید .چرا نتیجه نداده است /
اوضاع اشتغال ازدواج وضعیت مشعیتی اختلاس راند پارتی هیچی خوب نیست
میفرماید که فقر وارد خونه بشه ایمان از پنجره میره بیرون حالا شما چه انتظاری دارین
در باب نماز که صد در صد . بنده در قطار بودم و کلا یک واگن نماز خوان نبود . اما در باب زکات که باید پولش در غزه خرج شود حق با مردم است
آقای قرائتی شما هی می‌گفتید مسجد کم داریم باید بیشتر بسازیم و ما می‌گفتیم نماز خوان تربیت کنید خودش وسط خیابان هم نماز را میخواند
الان من میبینم خیلی مسجد ها تازه ساخته شده تند ولی در آنها بسته است کسی نمیرود
این که الان گفتی یعنی چه؟؟

چیچی هه؟؟
حالا اگه اوضاع نماز و زکات خوب نیست مقصر کیه؟ لابد آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی!
آقای قرائتی شما هم شدی مثل همون درین درین که مسئولین از مشکلات می نالند.
خودت مسئول ستاد اقامه نماز هستی
حاج اقا از اوضاع اختلاس ها چقدر خبرداری واصلا مهم هستند یانه؟....ازمفسدان کلان اقتصادی چطور؟.... ربا ومفاسد اقتصادی هم مهم هستند؟؟؟؟
ایشان لطفا بگن که در چه جیری اوضاع خوبی داریم؟
آقای قرائتی باید از خودتان بپرسید وانگهی زکات را برای چی و به کی باید داد ؟ که بجای خودش خرج شود. بودجه رسمی مملکت را در کجاها هزینه می شود؟ دین و ایمانی برای مردم نمانده
دلیلشو از خودتون و ......بپرسین حتمن اینم کار دشمنه مگه نه غلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون اوضاع جيب مردم خوب نيست
مقصر از نظر جناب عالی کیست . مردم که در تمام گرفتاریها و مشکلات و جنگ و زلزله وووووووووووووووووو همیشه خط مقدم خدمت و کمک رسانی و حضور بوده اند . از نظر شما ایا مقصر مسئولین نیستند . آنان که سخن و حرف هایشان با عملشان و رفتار و کردارشان فاصله نجومی و شاید بی نهایت فاصله باشد چرا مردم ایران دین گریز شده اند . قدرت و ثروت و منابع و معادن و مسئولیت هایی بدون پاسخگویی و برتر دانستن خوداز مردم و جداشدن از مردم و زندگی اشرافی و از همه مهمتر دروغگویی بسیار عظیم و شدیدمسئولین در هر ساعت و هر ثانیه و وعده هایی دروغین به مردم و غارتگری بیت المال مردم وووووووووووووووو باعث بدبینی باعث کم شدن ایمان باعث بی اعتمادی باعث کمرنگ شدن معنویت در بین مردم ایران شده است .مردم همان مردم 8 سال جنگ هستند که خون و جان و فرزند و پدر و همسر و بردار و مال خودرا دادند در مشکلات مقدم بودند در زلزله مقدم بودند در سیل مقدم بودند در بحران ها مقدم و کمک رسان بودند . حال مسئولین در کجا ودر چه زمان برای ایران و ایرانی چه کار و خدمتی کرده اید بیان کنید تا ما مردم ناآگاه و نفهم شاید آگاه و اشنا شویم با خدمات و دستاوردهایی شما دراین 40 سال برای ایران و ایرانی . مردم ایران هنوز همان مردم ایران هستند ولی شما مسئولین دیگر خادم نیستید . فساد برخی مسئولان باعث فساد مردم شده است . ا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل