بازدید 2073

زمان اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای

کد خبر: ۸۳۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 07 September 2018

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتیجه پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ساعت ۸ امشب جمعه ۱۶ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش مهر، حسین توکلی افزود: فهرست اسامی ۳۵ هزار و ۹۴۲ نفر از پذیرفته شدگان نهایی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۷ ساعت ۸ امشب جمعه ۱۶ شهریور ماه روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی افزود: کلیه داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شده نهایی معرفی شده اند ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی مورد پذیرش مراجعه کنند و با اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام به موسسات مورد قبولی مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: در صورتی که زمان دقیق از سوی موسسات آموزش عالی مربوطه اعلام نشده باشد پذیرفته شدگان باید در یکی از روزهای سه شنبه ۲۰ شهریور و چهارشنبه ۲۱ شهریور به شرح مندرج در بند ب اطلاعیه پذیرش به مراکز آموزش عالی مربوطه برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی گفت: کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلبان، سهمیه مربوطه، نمره کل در هر یک از کدرشته های انتخابی و سایر اطلاعات همزمان با اعلام نتایج امشب ۱۶ شهریور ماه منتشر می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی