بازدید 3420

تسهیلات خوابگاهی برای دانشجویان شبانه و بومی

کد خبر: ۸۳۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 06 September 2018

دانشگاه شهید بهشتی برای حل مشکل دانشجویان فاقد ضوابط اسکان در خوابگاه، ظرفیت خوابگاهی ایجاد می کند.

به گزارش مهر، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد، با توجه به درخواست تعدادی از دانشجویان فاقد ضوابط اسکان، مانند دانشجویان شبانه، بومی و پردیس و همچنین دانشجویان فاقد تراز علمی که به آنان خوابگاه تعلق نمی گیرد، این معاونت علیرغم محدودیت های موجود تمام تلاش خود را بکار بسته تا برای رفاه حال این دسته از دانشجویان با استفاده از حداکثر ظرفیت های خوابگاه نسبت به حل مشکل این دانشجویان اقدام کند.

بنابراین دانشجویان غیر شمول خوابگاه در صورت تمایل می توانند، تا ۱۹ شهریور ۹۷ به وبگاه اینترنتی دانشگاه - مدیریت خدمات دانشجویی مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم ویژه ثبت نام خوابگاه دانشجویان غیر شمول نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

پس از جمع آوری درخواست ها و حسب ظرفیت‌های موجود نسبت به تخصیص خوابگاه اقدام و نتیجه از طریق وبگاه اینترنتی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

ارائه درخواست فقط از طریق تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و در زمان مقرر فوق الذکر مقدور است متقاضیان از مراجعه حضوری و ارائه درخواست بصورت کتبی خوداری کنند.

تکمیل فرم درخواست صرفا بمنزله ارائه درخواست خوابگاه بمنظور جمع آوری اطلاعات و آمار متقاضیان تلقی شده و هیچگونه حقی برای واگذاری خوابگاه ایجاد نمی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی