بازدید 6943
۶

آمار بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در کشور

کد خبر: ۸۳۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 06 September 2018

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: ۴۲ میلیون نفر در کشور بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش مهر، مهدی درخشان عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی فرخ شهر با اشاره به اینکه ۴۲ میلیون نفر در کشور بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: کیفیت خدمات درمانی تامین اجتماعی افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تامین اجتماعی نقش مهمی در افزایش خدمات درمانی در سطح کشور داشته است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: راه اندازی درمانگاه ها و بیمارستان های مختلف توسط این تامین اجتماعی نقش مهمی در ارتقای خدمات درمانی در سطح کشور داشته است.

وی اظهار داشت: ماهانه هفت هزار میلیارد تومان از درآمد سازمان تامین اجتماعی در کشور هزینه می شود که این امر نقش مهمی در افزایش خدمات درمانی در سطح کشور دارد.

راه اندازی ۲۸ مرکز درمانی در کشور

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: دولت تدبیر و امید نقش مهم در افزایش خدمات درمانی در سطح کشور داشته است و به همت دولت یازدهم دوازدهم شش بیمارستان در سطح کشور راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: ۲۸ مرکز درمانی در سطح کشور راه اندازی شده است.

توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم از مهمترین اولویت های تامین اجتماعی است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: توسعه درمانگاه ها و بیمارستان های تامین اجتماعی از مهمترین اهداف این سازمان است.

وی با بیان اینکه تجهیزات بیمارستان های تامین اجتماعی افزایش یافته است، تصریح کرد: افزایش تجهیزات بیمارستان ها و بهره گیری از تجهیزات مدرن پزشکی و بیمارستانی از دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه توسعه خدمات درمانی در مناطق محرم از مهمترین اولویت های سازمان تامین اجتماعی است، بیان کرد: تلاش های بسیاری زیادی در استان چهارمحال و بختیاری برای توسعه خدمات درمانی توسط تامین اجتماعی انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
انشاء الله که ور شکست نشود صلوات فرست
کاسبی توپیه نفری چهارصدهزار تومن در ماه بگیری اونوقت مریض که میشن حتی قرص سرماخوردگیشونم باید آزاد بخرن و هیچی هم نمیگن
حداقل حقوق در سال 97 تقریبا 1.200.000 تومان است که 23% این مبلغ بیمه سهم کارفرما و 7% آن سهم کارگر است پس هر فرد شاغل 360.000 تومان ماهانه به تامین اجتماعی می پردازد حال اگر از این 42 میلیون نفر بیمه شده 1/8 ( یک هشتم آن )شاغل باشند و مابقی افراد تحت تکفل پس 5.250.000 نفر حداقل ماهانه 360.000 تومان به تامین اجتماعی می پردازند و این یعنی 1.890.000.000.000 تومان !!!!!! و این بر اساس حداقل ها و بغیر از سایر درآمدهای سازمان تامین اجتماعی مانند حق بیمه قراردادها می باشد . لطفاً به من ذینفع اعلام فرمایید این مبلغ چگونه هزینه می شود ؟
مشکل از کجای کار است که کارگران زود بیکار و اخراج می شوند چرا قانون منعی را برای کارفرما ایجاد نمی‌کند اگر قانون مجازات و جریمه سنگین برای کارفرمای متخلف در نظر بگیرد هیچ کارفرمایی نمی تواند اقدام به اخراج و بیکار کردن کارگری کند
وقتش رسيده كه تمام بيمارستانها و بيمه ها يكي شوند در بعضي بيمارستانهاي تأمين اجتماعي وقت به نفرات نميرسه ولي در برخي بيمارستانهاي لشگري و كشوري و ....... تختهاي خالي زياد است و اين وضع بسيار نامطلوب مي باشد .
42 میلیون نفر در هر ماه قبل از اینکه حقوق خود را از بانک دریافت کنند سهم بیمه خود را می پردازند ولی متأسفانه هر وقت که به پزشکی مراجعه می کنند باید ویزیت کامل پزشک را بپردازند و با این همه پول که بیمه دارد، خدماتی به بیمه شدگان داده نمی شود و پولها صرف کارهای هرز مثل زدن هتل و یا دادن پول به مدیران رده بالا می شود. در آلمان بندرت بیمه دهنده پولی برای درمان پرداخت می کند و خدمات بیمه تقریباً در بیشتر موارد مجانی است. خدمات دندانپزشکی در ایران کمرشکن است و همه پول را باید بیچاره بیمه شده بپردازد. وقت آن رسیده که مسئولین نگاهی به کارنامه تآمین اجتماعی بیندازند و مردم را در این راه حمایت کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی