بازدید 5438
۳
خبر

لوکا مودریچ مرد سال فوتبال اروپا شد

لوکا مودریچ که پس از قهرمانی رئال، با نمایش درخشان خود، بهترین بازیکن جام جهانی نیز شده بود، حالا شانس خوبی برای کسب توپ طلا نیز دارد و احتمالا آن جایزه را هم از چنگ مسی و رونالدو خارج کند.
کد خبر: ۸۲۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 30 August 2018

هافبک کروات رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن فصل یوفا برگزیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برخلاف انتظارات، این بار کریستیانو رونالدو نتوانست بهترین بازیکن فصل 18-2017 شود و این جایزه، به لوکا مودریچ، هافبک 32 ساله کروات رئال مادرید رسید.

طبق اعلام وب سایت یوفا، لوکا مودریچ که به عنوان برترین هافبک فصل اروپا برگزیده شده بود و نقش مهمی در سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان ایفا کرد، به عنوان برترین بازیکن فصل 18-2017 اروپا انتخاب شد. لوکا مودریچ که با نمایش درخشان خود، بهترین بازیکن جام جهانی نیز شده بود، حالا شانس خوبی برای کسب توپ طلا نیز دارد و احتمالا آن جایزه را هم از چنگ مسی و رونالدو خارج کند.

او با آرای 80 مربی تیم‌های باشگاهی حاضر در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و 55 کارشناس منتخب یوفا این عنوان را در حالی کسب کرد که رقبایی مانند هم تیمی پرتغالی‌اش کریستیانو رونالدو و محمد صلاح  ستاره مصری لیورپول داشت.

لوکا مودریچ مرد سال فوتبال اروپا شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زنده باد صلاح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
اخه تو از فوتبال چی میدونی خخخخ
خدایی شرم اوره دیگ سیاست رو وارد فوتبال کردن رونالدو با15و3پاس گل اول نمیشه مودریچ با1گل 1پاس گل اول میشه واقعا شرم اوره کاری میکنن دیگ فوتبال نگاه نکنیم من خودم مودریج رو خیلی دوس دارم ولی اصلا حقش نبود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل