بازدید 16933
۵
گزارش

مخالفت AFC با طرح عرب ها به سود ایران شد!

تیم‌های عربی سخت در تلاش بودند تا AFC را مجاب کنند که تعداد بازیکنان خارجی را در لیگ قهرمانان آسیا بالا ببرد اما کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا فعلا به خواسته آنها تن نداد و مخالفت کرد.
کد خبر: ۸۲۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 29 August 2018

کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با زیاد شدن تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ قهرمانان آسیا یکی از معتبرترین رقابت‌های است که هر سال در قاره کهن برگزار می‌شود. معمولا تیم‌های عربی به ویژه عربستان و امارات به خاطر هزینه‌های نجومی که در جذب بازیکنان با کیفیت خارجی می‌کنند یک پای فینال هستند و گاهی اوقات جام قهرمانی را هم با تکیه به پول‌های نجومی که برای جذب بازیکنان خارجی می‌کنند بالای سر می‌برند.

طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا هر تیمی می‌تواند از چهار بازیکن خارجی در ترکیب خود در لیگ قهرمانان استفاده کند. ایسنا نوشت: تیم‌های عربی سخت در تلاش بودند تا AFC  را مجاب کنند که تعداد بازیکنان خارجی را در لیگ قهرمانان آسیا بالا ببرد اما کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا فعلا به خواسته آنها تن نداد و مخالفت کرد.

این مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون شک به سود نمایندگان ایران خواهد بود که توان پرداخت کردن چنین هزینه های نجومی را برای جذب بازیکنان خارجی ندارند اما بدون شک به ضرر تیم های عربی است که می تواند هر بازیکنی را با هر رقمی جذب کنند. قرار است کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد.

مخالفت AFC با طرح عرب ها به سود ایران شد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خوبه همش چهار تا بازیکن خارجی دارن که استقلال و پرسپولیس و له کردن ما فکر می کردیم نامحدود بازیکن خارجی گرفتن
به نظر من کشورهای عربی راه درستی رو در پیش گرفتن. درسته تا چند سال قبل بازیکن های بازنشسته و نا کارامد معرف رو با قیمت های بسیار زیاد به خدمت می گرفتن اما جدیدا دیگه اینجوری نیست و بازیکن های بسیار خوبی رو به خدمت می گیرن. اولا که با این کار سطح لیگ خود را بالا برده و تیم های خود را همیسه به عنوان مدعی معرفی می کنند. الان هم اگه به تیم های بزرگ اروپایی نگاه کنید شاید به جرات بشه گفت 20 درصد تیم بومی کشور خودشون هستن. کشورهای عربی هم بهترین کار رو انجام می دن. پول خرج می کنند و در کنارش به خواسته های خود می رسن. لظفا به وضعیت فوتبال ( به خصوص در 30 سال اخیر) در کشورهایی مانند بحرین، قطر، امارات، عربستان، عمان، کویت نگاه کنید. اینا کشورهای ثروتمندی هستن و البته ایران هم دست کمی ( از لحاظ ثروت) از این کشورها نداره. اما لطفا به زیر ساخت های این کشورها در چند دهه اخیر نگاه کنید. ما هنوز موفق نشدیم بعد از چهل سال میزبان جام ملتهای اسیا باشیم. البته قبول دارم مشکلات بسیار زیادی برای ایران (توسط همین کشورهای عربی) ایجاد شده، اما به جرات میشه گفت که در درجه اول خودمون مقصر صد درصدی هستیم. کدوم زیرساخت مناسب را فراهم کردیم. همین دوشنبه گذشته استقلال با السد بازی داشت و روز بعدش هم پرسپولیس در قطر . کیفیت تصویر برداری این دو مسابقه زمین تا اسمون با هم تفاوت داشت. تازه بازی استقلال در بهترین زمین کشور برگزار شد ( دیگه ببینید در شهرستان ها چه فاجعه ای هست). به خدا ادم ناراحت میشه، اخه مگه ما از این کشورهای عربی چی کم داریم. فوتبال دیگه چه ربطی به امریکا و اسرائیل و ... داره.
این گونه قرارداها ها به سود استکبار جهانی است و ملت ما زیر بار چنین قرارداد نگینی نخواهد رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
؟؟؟؟؟
اتفاقا خیلی به نفع ما نیست چون هر اندازه کیفیت فوتبال اسیا بالا بره قطعا روی فوتبال ما تاثیر مثبت خواهد داشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار