بازدید 14881
۲

قیمت نجومی یک سوپر اسپرت تصادفی کهنسال

کد خبر: ۸۲۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰ 29 August 2018

یک خودرو کلاسیک شرکت پورشه با وجود خسارت ناشی از تصادف در جلوی خودرو، به قیمت نجومی 425 هزار دلار به فروش رسید.

به گزارش خودروکار، مدل پورشه 959 از نظر بسیاری از کارشناسان به عنوان یکی از نخسین خودروهای سوپر اسپرت تاریخ خودروسازی شناخته می شود. گرچه پورشه تنها 337 دستگاه از مدل 959 را به تولید رساند اما این محصول در زمان عرضه به بازار به سریعترین خودرو آن روزهای دنیا بدل شد.

قیمت نجومی یک سوپر اسپرت تصادفی کهنسال

حال به تازگی یکی از این 337 خودرو سوپر اسپرت پورشه 959 که سال تولید آن به 1987 میلادی یعنی 31 سال قبل بر می گردد به صورت تصادفی به قیمت 425 هزار دلار به فروش رسیده است. این خودرو دارای کیت تجهیزاتی رفاهی است که البته 294 دستگاه از کل محصولات تولید شده از این مدل نیز از این امکان بهره مند بوده اند. میزان مسافتی که این مدل از بدو تولید تا به امروز طی کرده است نیز رقم 5 هزار 885 کیلومتر است.

قیمت نجومی یک سوپر اسپرت تصادفی کهنسال

به صورت نرمال امروزه مدل های پورشه 959 با قیمتی بین 450 تا 500 هزار دلار خرید و فروش می شوند و حال مدل مذکور با وجود تجربه تصادف شدید از ناحیه جلو خودرو، باز هم با قیمتی 425 هزار دلاری به فروش رسیده است تا نشان از ارزشمند بودن این مدل شرکت پورشه در میان دوستداران خودروهای کلاسیک داشته باشد.

قیمت نجومی یک سوپر اسپرت تصادفی کهنسال

چیزی که مسلم است این است که تصادف از جلو، تاثیری بر روی پیشرانه نداشته است چرا که پیشرانه 2.8 لیتری مدل 959 که توان تولید قدرت 444 اسب بخاری را دارد، در عقب خودرو قرار دارد.

قیمت نجومی یک سوپر اسپرت تصادفی کهنسال

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
5 هزار کیلومتر تو 31 سال ؟؟؟
این خارجی ها هم عقل ندارنا این همه پول واسه ماشین میدن :))
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل