بازدید 11456
۵

تکذیب سوءاستفاده‌ی زائران عراقی از زنان ایرانی

کد خبر: ۸۲۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 28 August 2018

«وزیر کشور شایعه‌ی سوءاستفاده‌ی زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرده و خواستار برخورد قاطع قضایی با عاملان نشر این مطالب اختلاف برانگیز و خلاف واقع شد.»

به گزارش ایسنا، روح‌الله‌ جمعه‌ای، مشاور وزیر کشور در توئیت خود نوشت: وزیر کشور شایعه‌ی سوءاستفاده‌ی زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرده و خواستار برخورد قاطع قضایی با عاملان نشر این مطالب اختلاف برانگیز و خلاف واقع شد.

جمعه‌ای نوشت: هشدار! پس از عدم موفقیت دشمنان ملت ایران در بلواسازی، این‌بار دشمنان فتنه‌گر و اختلاف‌افکن، با پخش شایعاتی در صدد تفرقه‌ میان دو ملت برادر و همسان ایران و عراق هستند. هیچ گزارش رسمی و مستندی درباره شایعاتی مبنی‌بر تعرض به زنان ایرانی وجود ندارد. باید مراقب شیطنت تفرقه‌افکنان بود.

وزیر کشور خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با عاملین تولید و بازنشر شایعات اختلاف برانگیز که عفت عمومی را هم هدف قرار داده‌اند، شده است و تصریح داشت، استانداران استان‌های مربوطه با هماهنگی مراجع قضایی موضوع انتشار این مطلب نادرست از منابع خبری متخلف را در اسرع وقت پیگیری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۶
انتشار یافته: ۵
انتظاری هم نداشتیم تایید کنید!!
چیز بدی هست که تو این مملکت تکذیب نشه و بعد ببینیم درست بوده؟
رئیس اتحادیه هتلداران مشهد هم تایید کرده بود که این موارد وجود دارد. کلا مملکت جالبی داریم.افشای فساد هم مجازات دارد.
پس اینهمه کلیپ هایی کع در فضای مجازی منتشر میشود چیست؟.!!!باید جلوی ورود زوار مجرد گرفته شود ،حتی وجود این شایعات نیز خیانت به خون شهدااست ، چرا تهدید و تکذیب،زمینه بروز شایعات را ازبین ببر اقای وزیر
عجب
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر