بازدید 5344

راهکارهای محسن رضایی در مقابله با توطئه آمریکا

کد خبر: ۸۲۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰ 28 August 2018

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آمریکا قصد زورگویی جدیدی علیه ملت ایران را دارد، گفت: توطئه جدید آمریکا علیه کشور با حضور مردم در صحنه خنثی می شود.

به گزارش مهر، محسن رضایی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما در منطقه سیاحتی چغاخور چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمریکا قصد زورگویی جدیدی علیه ملت ایران دارد، اظهار داشت: شرایط کنونی کشور نیازمند یک قیام مردمی علیه این زورگویی غیر قانونی و فشار های اقتصادی آمریکا است.

وی با بیان اینکه این اولین بار نیست که ملت ایران با زورگویی های آمریکا دست و پنجه نرم می کنند، تصریح کرد: همه قدرت هایی که دستشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از منافع نامشروع در کشور کوتاه شده بود طی این چهل سال توطئه های مختلفی علیه کشور درست کردند.

وی با بیان اینکه این سومین موجی است که علیه کشور و ملت ایران ایجاد شده است، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مدت دو الی سه سال سراسر ایران را ترور، آشوب، انفجار و... در بر گرفت و مردم به صحنه آمدن و امنیت برقرار شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دشمنان بار دوم به پنج استان کشور حمله کردند و هشت سال جنگ طول کشید و باردیگر با حضور مردم تمام استان ها آزاد شدند.

وی با بیان اینکه این سومین بار است که آمریکا از راه دیگری به مصاف مردم ایران امده است، اظهار داشت: آمریکا از راه اقتصاد وارد جنگ با مردم ایران شده است.

وی بیان کرد: تصور آمریکا این است که هنگامی که نمی توان از راه جنگ ونظامی گری و ... وارد ایران شویم، باید از راه اقتصادی به ایران وارد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آمریکا محاصره اقتصادی و تجارت ایران را در دستور کار قرار داده است و می خواهد تا آبان ماه تجارت کشور را قطع کند و از فروش نفت کشور و نقل و انتقال پولی جلوگیری کنند و به دنبال این است تا از این طریق ملت ایران را از پای درآورد.

وی با بیان اینکه آمریکا و غربی ها هنوز ملت ایران و مردم این کشور را نمی شناسند، بیان کرد: مگر می توان با ملتی که در راه انقلاب شهید داده است، جنگید و محاصره اقتصادی کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: جوانان و کارآفرینانی در کشور وجود دارد که اگر میدان به آنها داده شود، پیروزی های افتخار آمیز در بخش صنعت، کشاورزی، علم، فناوری و... به وجود می آورند.

توسعه بازارهای داخلی و منطقه ای مورد توجه قرار گیرد

رضایی در ادامه با اشاره به راهکارهای مبارزه با توطئه جدید آمریکا، تصریح کرد: دشمن به دنبال محدود کردن بازارهای خارجی و منطقه ای کشور است که باید بازارهای داخلی را با به صحنه آوردن مردم و اختیار دادن به استان ها گسترش دهیم.

وی ادامه داد: ایران با ۱۵ کشور هم مرز است و هیچ کس نمی تواند تجارت منطقه ای کشور را محدود کند. تجارت داخلی و منطقه ای می تواند تا حدودی تجارت بین المللی کشور را جبران کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اروپایی ها پیشنهاد داده اند که با بانک های کوچک و بنگاه های کوچک اروپا همکاری کنید و ما نیز حمایت می کنیم و باید بنگاه های کوچک مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه نقدینگی بسیار بالایی در سطح کشور وجود دارد، بیان کرد: این نقدینگی به علت نبود اعتماد به بازار ارز و سکه هجوم می آورد که این امر زمینه ساز ایجاد مشکلات در این بخش ها است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر امید به بخش اقتصاد، تولید و سرمایه گذاری داده شود، نقدینگی در کشور به سمت تولید می رود و اقتصاد شکوفا می شود.

امید آفرینی در جامعه از مهمترین وظایف صداو سیما است

وی بیان کرد: آمدن مردم به میدان برای شکوفایی اقتصاد و حل مشکلات ضروری است و مشکلات اقتصادی را با فراخوانی مردم می توان حل کرد و تهدیدات اقتصادی دشمن با فراخوانی مردم می تواند به پلی برای شکوفایی اقتصاد تبدیل شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه صدا و سیمای کشور زبان مردم ایران است، بیان کرد: صدا و سیما تنها رسانه ای است که ملت ایران را معرفی می کند و از حقوق ملت ایران دفاع می کند.

رضایی با بیان اینکه امروز صداو سیما وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارد، ادامه داد: تقویت روحیه مسئولان، دولتمردان و جوانان کشور در عصر حاضر از مهمترین وظایف صداو سیما است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امید افرینی از دیگر وظایف صداو سیما است و باید امید ها را به صورت عملی به مردم نشان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل