بازدید 2725

کرانچار در سرمربیگری تیم ملی امید ابقا شد

کد خبر: ۸۲۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 26 August 2018

رییس فدراسیون فوتبال حمایت خود از کادرفنی تیم امید را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی ، بعد از حذف تیم امید از رقابت های آسیایی اندونزی با شکستی که مقابل کره جنوبی به دست آمد، شایعاتی درباره جدایی زلاتکو کرانچار از این تیم مطرح شد اما مهدی تاج اعلام کرد از این مربی و برنامه هایش حمایت می کند.

رییس فدراسیون فوتبال در گفت وگو با شبکه اول سیما در این باره گفت: «ما دو موضوع در مورد تیم امید داریم اول بازی میانمار دوم بازی با ‏کره است. کادرفنی تصمیم می گیرد که کدام بازیکنان در ترکیب باشند در بازی با کره هم فدراسیون دخالتی نداشت که بگوید ‏کدام بازیکنان بازی کنند یا نه اما در بازی با کره باید بگویم که ما تیم زیر ۲۱ سال را برده بودیم و بسیاری گفتند کار درستی ‏انجام شد. بازی تدارکاتی پیش بینی کردیم. در عراق هم بازی تدارکاتی داشتیم و در روزهای فیفا هم بازی دوستانه خواهیم ‏داشت. این بازیکنان در آینده بازیکنان خوبی خواهند شد و در همان زمانی هم که در لیگ جوانگرایی کردیم همین انتقادها بلکه ‏تندتر انجام شد، بدترین حمله ها شد حتی به شخص خود من و گفتند این کارها من دراوردی است اما دیدید که بازیکنان ملی پوشی ‏از دل لیگ بیرون آمدند.»

وی افزود: «این تیم می تواند یک تیم آینده داری برای تیم ملی باشد و باید از آن حمایت کنیم.انتقادهایی هم در مورد ‏بازی با میانمار هست . اینکه چرا زیر ۲۱ سال فرستادیم اما ما به دنبال جوانگرایی بودیم‎..» با این شرایط تیم امید خودش را برای رقابت های مقدماتی المپیک توکیو که سال اینده برگزار می شود با هدایت کرانچار آماده خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی