بازدید 8733

طلای مهدی زاده باناداوری مقابل میزبان نقره شد

کد خبر: ۸۲۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 26 August 2018

دو کاراته کای ایران در فینال بازهای آسیایی شکست خوردند و به نقره بسنده کردند. در این میان مهدی زاده قهرمان جهان با ناداوری های واضح برابر نماینده میزبان شکست خورد تا طلایش با نقره عوض شود.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز یکشنبه در دومین روز‌ رقابت های کاراته هجدهمین دوره بازی های آسیایی سه نماینده ایران رقابت می کنند.در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مردان «امیر مهدی زاده» قهرمان جهان ابتدا حریفانی از فیلیپین و ویتنام را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.وی در این مرحله با صدرالدین سایماتوف ازبکستانی که حریف اصلی وی در دو سال اخیر بوده است رفت و در پایان مبارزه ای نفس گیر و تماشایی به پیروزی ۷ بر ۶ رسید و برای دومین دوره متوالی فینالیست بازی های آسیایی شد.

مهدی زاده در فینال با «ساوانگسری» نماینده میزبان که از حمایت گسترده تماشاگران سود می برد به مبارزه پرداخت و با تصمیمات عجیب داوران مواجه شد تا ۹ بر ۷ شکست خورده و به مدال نقره برسد.جو سالن کاراته کاملا به سود نماینده میزبان بود و به نظر می رسید داوران هم کاملا تحت تاثیر تشویق تماشاگران قرار گرفته بودند.

طلای مهدی زاده باناداوری مقابل میزبان نقره شد

در این وزن نمایندگان مالزی و ازبکستان به مدال برنز مشترک رسیدند.با این اوصاف تعداد مدال های تیم کاراته ایران تا این لحظه به یک طلا ۲ نقره و یک برنز رسید.دقایقی قبل نیز طراوت خاکسار به مدال نقره وزن منهای ۵۵ کیلوگرم به نشان نقره دست یافت. از ساعتی دیگر هم رزیتا علیپور به مصاف رقبای خود می رود. روز گذشته سجاد گنج زاده به طلای وزن به اضافه ۸۴ مردان و حمیده عباسعلی به برنز وزن به اضافه ۶۸ بانوان رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل