بازدید 8089
۳
بازتاب

افشاگری مدیرشبکه3:دولت مانع پخش پرونده تبانی نساجی دربرنامه نود شد

دلیل اصلی تجدیدنظر رسانه ملی در پرداختن به این موضوع، درخواست مصرانه و فشارهای مقامات دولتی تا دقایقی مانده به آنتن بوده است.
کد خبر: ۸۲۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 25 August 2018

علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما با انتشار تصویر مطلب خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی (ایرنا) در صفحه اینستاگرام خود دست به افشاگری زد.

به گزارش تابناک ورزشی، فروغی با انتشار تصویری از تیتر ایرنا درباره (حصار ندانستن دور جام جم) نوشت: «این سطور تیتر و بخش هایی از مطلبی است که خبرگزاری رسمی دولت آن را پیرامون آخرین برنامه نود منتشر کرده. رسانه‌ای که مسئول طرح مواضع رسمی دولت است. در این مدت ترجیح ما بر این بوده به جای توجه به حاشیه‌ها به برنامه سازی و آنتن و بپردازیم که گمان می‌کنم این مهم، در برنامه‌های جدید شبکه و تغییرات برنامه‌های موجود مشهود است. اما به نظرم امد باید این یک مورد را برای مردم توضیح دهم تا عده‌ای متوجه باشند سواستفاده از نجابت رسانه ملی هم حد و حدودی دارد.»

مدیر شبکه سوم سیما در ادامه تأکید کرد: «دلیل اصلی نپرداختن به اتفاقات مشکوک فوتبال و پرونده مشکوک به تبانی در لیگ (که البته ظاهرا اینطور هم نبوده)، فشار جدی برخی مسئولین دولت برای نپرداختن به این موضوع در سطوح مختلف سازمان است. به عبارت بهتر خبرگزاری رسمی دولت در حالی رسانه ملی را محکوم به بایکوت در این موضوع در فوتبال می‌کند که دلیل اصلی تجدیدنظر رسانه ملی در پرداختن به این موضوع، درخواست مصرانه و فشارهای مقامات دولتی تا دقایقی مانده به آنتن بوده است. حالا سؤال اینجاست، چطور می‌شود که دولت موضوعی را از صداوسیما مطالبه کند و بعد از اجابت درخواستش، رسانه رسمی آن مجموعه، به دلیل اجابت تقاضای همان مجموعه تخریب و توهین را در دستور کار خود قرار دهد؟! این تفاوت در سیاست‌های اعمالی و اعلامی، برای چیست؟»

اظهارات مدیر شبکه سوم سیما تلویزیون جمهوری اسلامی ایران کاملاً شفاف و غیرقابل تفسیر است. بنابراین انتظار می‌رود مسئولان دولتی و به ویژه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که عملاً اداره امور اجرایی دولت را در اختیار دارد، توضیح دهند دقیقاً کدام مسئول دولتی مانع شفاف‌سازی درباره فساد در برنامه نود شد؟

چگونه مواضع اعلامی دولت می‌تواند در انتقاد از فساد باشد اما مانع از پخش یک موضوع مفسده انگیز ورزشی شود که در مقابل مفاسد بزرگ، هیچ است. انتظار این است که پاسخ به این پرسش به سرعت داده شود، چون سکوت مؤید مواضع مسئولان صداوسیما و یک فاجعه برای دولت به شمار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
افشاگری مکانیسمی مفید بر ضد فساد است.
قیافه این یارو ژن خوب بودن رو داد میزنه!
عجب دولت پر قدرتی والا!!!!!!
چطور هست که برنامه هایی که علیه خودش هست را نمیتونه کنسل کنه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار