بازدید 15470
گزارش

افتضاح مدیران5ستاره‌نشین و دلاربگیر ورزش درجاکارتا

گویا رؤسا و دست‌اندرکاران که بعضاً با پول‌توجیبی‌های قابل توجه به جاکارتا اعزام شده‌اند و در هتل‌های پنج ستاره این شهر اقامت دارند، تلاش دارند که در گاف و به بار آوردن افتضاح، از هم سبقت بگیرند
کد خبر: ۸۲۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 24 August 2018

هنوز یک هفته از آغاز رسمی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی نگذشته اما حواشی پیرامون کاروان ایران در همین مدت به اندازه‌ای بوده که خیلی از موفقیت‌ها و مدال‌آوری‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، درست است که استوری محمدامین اسدی بازیکن تیم فوتبال امید آغازگر این حواشی بود اما اقدام این بازیکن کم سن و سال و بی‌تجربه یکی از کوچک‌ترین حواشی بود در مقابل افتضاحاتی که نتیجه بی‌تدبیری‌ها و حضور مدیران کارنابلد در کاروان ایران به حساب می‌آید؛ چه بسا اگر اقدام اسدی بعد از خیلی از حواشی مرتب با کاروان ایران انجام می‌شد، اصلاً استیلی و کرانچار تصمیم به اخراج وی و بازگشتش به ایران نمی‌گرفتند.

بزرگترین گاف کاروان ایران تا به امروز از طرف مسئولان تیروکمان سر زده که منجر به حذف بدون رقابت زهرا نعمتی از جدول مسابقات شد. حال آنکه در تیم اعزامی تیروکمان، ترکیب کامل کادر فنی همراه با رئیس و نایب رئیس کنار ورزشکاران دیده می‌شود اما اینکه هیچ یک از ساعت رقابت کماندار خود مطلع نبودند، چه دلیلی دارد جز انتخابات نادرست و غیرمتخصص بودن همراهان!

افتضاح مدیران 5ستاره‌نشین و دلاربگیر ورزش درجاکارتا

برای چنین افتضاحاتی، توجیهی بدتر از این نیست که نایب رئیس تیروکمان بگوید: «از این اتفاقات پیش می‌آید» یا اینکه شعبانی‌بهار بگوید: «موضوع را از مربی و سرپرست تیم بپرسید»؛ رئیس فدراسیون تیروکمان که در یک مجمع انتصاباتی و به لطف کمک کسانی که متخصصان این رشته را از گردونه رقابت دور کردند، این جایگاه را به دست آورد، در صورت مدال‌آوری ورزشکارانش هم موضوع را این‌گونه از خود ساقط می‌کرد؟

روند بازی‌های آسیایی برای کاروان ایران به گونه‌ای پیش می‌رود که گویا رؤسا و دست‌اندرکاران که بعضاً با پول‌توجیبی‌های قابل توجه به جاکارتا اعزام شده‌اند و در هتل‌های پنج ستاره این شهر اقامت دارند، تلاش دارند که در گاف و به بار آوردن افتضاح، از هم سبقت بگیرند؛ مثل رئیس فدراسیون کبدی که به دلیل حضور غیرقانونی و بدون آی‌دی‌ کارت در دهکده ورزشکاران، با مسئولان امنیتی و پلیس جاکارتا درگیر شد و تا پای اخراج از محل برگزاری بازی‌های آسیایی هم پیش رفت.

عباس اورسجی با توهین به بازیکنان و مربی تیم ملی کبدی بانوان در جریان دیدار مقابل چین تایپه هم روی دیگری از مدیران اعزامی را نشان داد. اصلاً گویا این دوره از بازی‌های آسیایی پیگیری می‌شود برای اینکه دستِ بی‌تدبیری‌ها در کاروانی که قرار بود کاملاً کیفی باشد، رو شود! وگرنه پاره شدن زنجیر چرخِ فرانک پرتوآذر و ترکیدن تایرِ دوچرخه حسین زنجانیان چرا باید این دو ورزشکار را در حساس‌ترین میدان رقابت گرفتار کند؟

کاروانی که به جاکارتا اعزام شده یکی از بزرگترین کاروان های اعزامی به ادوار مختلف بازی های آسیایی است.  برای تشکیل این کاروان به غیر از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک هم میلیاردها تومان هزینه کرد اما حضور افرادی که بیشتر توریست به حساب می آیند تا مدیر و حتی در موقع لزوم پاسخگوی افتضاح و بی تدبیری خود هم نیستند، باعث شده تا به امروز اتفاقاتی بیفتد که ابروی ورزش ایران را به مخاطره بیندازد، اتفاقاتی که فقط هم در ورزش ایران شاهد آن هستیم وگرنه در هیچ تیم و کاروانی نه نقص فنی ورزشکار را از رقابت محروم می کند، نه برنامه مسابقه فراموش می شود و نه بدون آی دی کارت ترددی صورت می گیرد.

زینب حاجی حسینی/مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
عکس هم تحقیر آمیر است
همراهانی که به خاطر ورزشکار و برای خدمت به ورزشکاران رفته اند
اما باد به غبغبه انداخته و سر بالا گرفته اند و ورزشکاران بیچاره در برابرشان زانو زده اند
این شکم سیرها از نسل شاه سلطان حسین صفوی هستند که با ذلت و خفت ، تاج پادشاهی را به سر اشرف افغان گذاشت و گفت تقدیر چنین است که تو بر تخت سلطنتی بنشینی .
به این افراد در این شرایط مملکت نا توریست نمی گویند بلکه این افراد
تروریست های مسئول و مدیر درون کشور هستند
چیکارشون دارید، رفتن یه گردشی بکنن و برگردن عکساشون نشون بدن. شما یه مدیر درست حسابی تو کشور نشون بدید من حرفمو پس بگیرم چون مدیر اگر لایق باشه که اصلا نمیتونه بین نالایقها دوام بیاره
این فقط شانس از دست دادن مدال نیست بلکه برای پرستیژ کشور خوب نیست کی پاسخگوست؟ از این دست زیاد اتفاق افتاده چه کرده ایم؟
اینجاست که وقتی میگن تو کشور ما به جای شایسته سالاری ، بی لیاقت سالاری هست رگ گردن همه میزنه بیرون که : نگوووو آقا! جوسازی میکنی دشمن سوء استفاده میکنه!!!
ای خاک بر سر مدیران بی لیاقت!!!
اینجا ایرانه. هیچی با منطق و عقل سلیم جور درنمیاد. هرکی هم دستش برسه دنبال منافع شخصی و رانت و بخور بخوره
این چه عکسیه دیگه !!!
انگار جلاد های داعشن، اونا هم که زانو زدن اسیر
متن عالی بود مملکت کلا رو هواست
اینها همه دستاوردهای روحانی تو 5سال هست کشور داریش -1000000اینم ورزشش.فقط باید گفت خاک برسرتون.
برای تشکیل این کاروان به غیر از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک هم میلیاردها تومان هزینه کرد اما حضور افرادی که بیشتر توریست به حساب می آیند تا مدیر و حتی در موقع لزوم پاسخگوی افتضاح و بی تدبیری خود هم نیستند، باعث شده تا به امروز اتفاقاتی بیفتد که ابروی ورزش ایران را به مخاطره بیندازد، اتفاقاتی که فقط هم در ورزش ایران شاهد آن هستیم وگرنه در هیچ تیم و کاروانی نه نقص فنی ورزشکار را از رقابت محروم می کند، نه برنامه مسابقه فراموش می شود و نه بدون آی دی کارت ترددی صورت می گیرد.
روحانی مچکریم
وزیر ورزش باید استیضاح شود
بعضی از قراردادهای بزرگ نفتی حضور تعداد مشخصی از باصطلاح کارشناسان را برای تحویل کالا از شرکت در خارج با هزینه خریدار الزامی میداند و این سفره ای است که اهل بخیه با هزینه مردم در قراردادها میگنجانند.تا بیسوادی و فرصطلبی است فرق نمیکند که اعزام ورزشی باشد با یازرگانی مهم خوردن و کادو آوردن برای مافوق .ووو
خدا از سر شما عقده ای ها نگذره که کشور رو به گند کشیدین
چقدری پول مردم رو دزدیدند بابت این تقلب؟ بزودی بدست مردم ایران مجازات میشوید . جایی برای مخفی شدن نیست آفریقا آمریکای جنوبی یا مسکو بدنبال شما خواهیم آمد
بايد اصطلاح جديد رو وارد فرهنگ مديريت كرد و به اين دست مديران گفت مديران زالوصفت
این هیأت ناشی و ناکارآمد ، به ظن قوی ، از چاکران و مخلصان آقایان خودی و آقازاده هایشان هستند .
مسئولینی که اینجاها می روند بیشتر به گشت و گذار فکر می کنند تا انجام ماموریت
مقاماتی که افراد همراه تیم ها را از رئیس گرفته تا افراد جزء گزینش کرده و همراه ورزشکارلن اعزام کرده اند بیش از همراهان تیم مقصر و مسئول اند و می بایست بدون درنک هم در جاکارتا و هم در تهران مجازات شوند.
----------------------
بانوی رنجیده، زهرا نعمتی تنها شما از این فضاحت عجیب مسئولین ایرانی نسوختی، بلکه همه مردم دوست داشتنی ایران از این حماقت سوختند.

همه مسئولان متخلف باید مجازات و از حضور در مسابقات داخلی و خارجی اخراج و منع شوند.

امیدوارم از صدر تا ذیل مقامات ورزش ایران که مستقیم و غیر مستقیم با این روخداد عجیب مرتبط اند، با سرافکندی تمام اقدام به جبران شایسته صدمات آن به شما، خانواده محترم، مردم ایران و وجه بین المللی ایران بنمایند.
لعنت به این انتصابات ......
اینها هم مثل بقیه گرفتاریهای روزمره کشور فرقی نداره فقط چون اونجا خبرنگار و دوربین هست از اخبارش باخبر میشیم همین!
وقتی دین نمایی به و ریا جای تخصص رو بگیره اوضاع از این بهتر نخواهد شد
ای بابا ایرانست دیگه.کدوم مسول متخصص است.تعهد مهم است.خخخخ
هادی ساعی که در شورای شهر خوب کارش را کرد چندین دستگاه اپارتمان هم گرفت حالا توی این عکس چکار میکند؟؟ با کدام سمت و با کدام هزینه رفته عشق وحال
همه چي مون به همه چي مون مياد
غير از اين تعجب داشت
بابا با يك رفراندم تكليف نجات ايران را از اين مسولين نا لايق نجات دهيد
هرکسی ب نوبه خود داره از این سفره فقرا میخوره
اقای مطهری یک هنی یک هونی .انگار اتفاقی نیافتاده است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل