بازدید 2786

یزدانی اولین طلای کاروان ایران را ضرب کرد

نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با پیروزی در فینال اولین مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۲۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 19 August 2018

نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با پیروزی در فینال اولین مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفان خود رفتند که حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل حریف لبنانی در فینال نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد.

در وزن 86 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم ظرف 45 ثانیه حریفی از اندونزی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور سوم نیز پیش از پایان وقت اول مسابقه با نتیجه 11 بر صفر مقابل پاوان کومار از هند به پیروزی رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر 2 از سد یوتمن اورگودول، دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان گذشت و فینالیست شد.

یزدانی در فینال برای کسب مدال طلا به مصاف میشائیل ابونادر دومینیک از لبنان رفت که با برتری 10 بر صفر پیش از پایان تایم اول، نخستین مدال طلا را برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آورد.

پیش از این در وزن 57 کیلوگرم که 18 نفر حضور داشتند رضا اطری مدال برنز را برای ایران به ارمغان آورده بود، اما مصطفی حسین‌خانی با شکست در دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم از کسب مدال بازماند.

تا دقایقی دیگر علیرضا کریمی در فینال 97 کیلوگرم برای کسب مدال طلا مباره خواهند کرد.

در وزن 65 کیلوگرم مهران نصیری در دور نخست به مصاف یرلان بک کاتای، دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از چین رفت که در نهایت با نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه 8 بر 7 شکست خورد که با توجه به شکست حریفش، نصیری از گردونه مسابقات کنار رفت.

فردا نیز پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم که 13 نفر شرکت کرده‌اند، در دور نخست با سومیت از هند کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر، در دور دوم به مصاف برنده نوبویوشی آراکیدا از ژاپن و اولگ بولتین از قزاقستان می‌رود. داوید مودزماناشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان، و زولبو ناتساگسورن، دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان در گروه هادی قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر