بازدید 1854
فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد

همکاری مردم و اقتدار پلیس عامل خروج از بحران‌ها

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فراز و نشیب‌های دهه های‌۸۰ و ۹۰ و مهم‌تر از همه حوادث و وقایعی که از دی‌ماه سال گذشته، گفت: پلیس با استفاده از تمام توان و ظرفیت و اقتداری که دارد توانسته به پشتوانه همکاری‌های مردمی به پیش برود.
کد خبر: ۸۲۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ 17 August 2018
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فراز و نشیب‌های دهه های‌۸۰ و ۹۰ و مهم‌تر از همه حوادث و وقایعی که از دی‌ماه سال گذشته، گفت: پلیس با استفاده از تمام توان و ظرفیت و اقتداری که دارد توانسته به پشتوانه همکاری‌های مردمی به پیش برود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در ششمین دوره همایش خانوادگی فرماندهان عالی و پیشکسوتان ناجا که در مشهد برگزار شد، گفت: عزت، اقتدار، سربلندی، جایگاه رفیع و پیشرفت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مرهون تلاش و ازخود گذشتگی، ایثار و مجاهدتی هستیم که شما پیشکسوتان ناجا و همچنین برکت خون شهدای عزیز و جانبازان سرافراز حاصل شده است و ما باید قدردان این زحمات و تلاش‌ها باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: با بررسی تاریخچه نیروی انتظامی می‌بینیم پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های بی‌شماری روبه‌رو بوده است که حوادث و وقایعی که هم‌اکنون با آن مواجه هستیم در برابر آن هجمه‌ها و مشکلات و وقایع از ترور گرفته تا دشمنی و عداوت‌های دیگر و جنگ تحمیلی، در می‌یابیم که نیرو‌های شهربانی جمهوری اسلامی ایران، ژاندارمری و کمیته‌های انقلاب اسلامی در آن زمان تلاش و مجاهدت‌های زیادی داشته‌اند.

وی ادامه داد: شاید درباره این مجاهدت، تلاش و از خودگذشتگی‌های نیروی انتظامی در دهه‌های اول انقلاب به خصوص در دوران دفاع مقدس کمتر سخنی به میان آمده باشد، ولی ما وظیفه داریم از این تلاش‌های ارزشمند برای پیشبرد ماموریت‌ها و سربلندی ناجا استفاده کنیم.

سردار اشتری بیان کرد: پس از ادغام نیروی انتظامی در دهه ۷۰ که با هجمه‌های سهمگین و شبیخون و تهاجم فرهنگی روبه‌رو بودیم، مقام معظم رهبری در مقابله با این دسیسه‌ها در آن برهه راهبرد‌های اساسی داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فراز و نشیب‌های دهه های‌۸۰ و ۹۰ و مهم‌تر از همه حوادث و وقایعی که از دی‌ماه سال گذشته با آن روبه‌رو بوده‌ایم، گفت: پلیس با استفاده از تمام توان و ظرفیت و اقتداری که دارد توانسته به پشتوانه همکاری‌های مردمی و عنایت و لطف خداوند تبارک و تعالی و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا سربلند و عزتمندانه به پیش برود و افتخارات زیادی را کسب کند.

وی با تشکر از خانواده‌ها و به‌خصوص همسران کارکنان ناجا و پیشکسوتان نیروی انتظامی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر شخصی که موفق می‌شود به‌طور یقین همسری لایق و خانواده‌ای شایسته دارد که او را در کسب این موفقیت همراهی و پشتیبانی کرده و باید در این رابطه از تلاش و همکاری و همراهی شما خانواده‌های عزیز تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

سردار اشتری یادآور شد: موضوع مهم دیگر تجربه ارزشمندی است که ره‌توشه شما پیشکسوتان سرافراز نیروی عظیم انتظامی است، ما نیازمند نگاه جدی و بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان ناجا هستیم و باید بگویم امروز نیروی انتظامی، نوآوری، نوگرایی، فناوری و تجربه محوری را بستر توسعه و پیشرفت روزافزون خود می‌داند و باید در این زمینه از خاطرات و تجربیات ارزشمند در کنار جوان‌گرایی و تعهد و مسئولیت‌پذیری کارکنان بیشترین بهره را ببریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل