بازدید 2126

طرح موضوع استعفای دولت نابخردانه بود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است عنوان ناکارآمدی دولت به شدت اشتباه است و دولت باید مسئولیت خود را به سرانجام برساند و در این مسیر نظارت شود و قوی باشد.
کد خبر: ۸۲۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 15 August 2018

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: در نظام جمهوری اسلامی کسانی که برای مناصب انتخابی خود را عرضه می کنند می گویند بر اساس احساس تکلیف وارد شده اند که این افراد اگر رأی بیاورند منتی بر سر مردم ندارند و اگر رأی نیاورند باید خدا را شاکر باشند که مسئولیت سنگینی از آنها سلب شده است.

دولت در مسیر ادای تکلیف ناامید نباشد

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در مسیر ادای تکلیف خستگی و ناامیدی معنا ندارد، عنوان کرد: دولت باید با فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت تکلیفی برخورد کند و وارد فاز تحلیلی نشود که سخنان ایشان نیز جز حمایت از دولت نبود پس آنها باید رهنمون های را به گوش جان بشنوند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی به دنبال استعفای دولت هستند، اظهار داشت: اگر کسی می گوید دولت باید استعفا دهد حرف بی اساس زده است و حتی ما که منتقد دولت بوده و با حمایت دولت هم به مجلس نیامده ایم به هیچ عنوان پشت دولت را خالی نکرده و با طرح این مباحث مخالفیم.

طرح عدم کفایت رئیس جمهور نابخردانه است

کوهکن در ادامه طرح موضوع عدم کفایت رئیس جمهور با سوال از رئیس جمهور را بسیار متفاوت دانست و افزود: طرح عدم کفایت رئیس جمهور را نباید در هر شرایطی مطرح کرد و بستگی به شرایط خاص دارد اما سوال از رئیس جمهور یکی از ارکان نظارتی است که به صورت طبیعی در هر دوره ریاست جمهوری ممکن است اتفاق بیفتد و برای برطرف شدن ابهامات یا تنویر افکار عمومی و نمایندگان است لذا در این موارد نباید افراط و تفریط شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم ادامه داد: بنده به عنوان یکی از افراد امضاکننده سوال از رئیس جمهور هستم اما به مصلحت نمی دانم که عدم کفایت رئیس جمهور مطرح شود و یا دولت استعفا دهد و طرح این موضوع را به شدت محکوم می کند.

مشکلات کشور ناشی از چیست؟

وی در ادامه درباره علت بروز برخی مشکلات کشور، ابراز داشت: بخشی مشکلات کشور ناشی از تحریم ها و بخشی از آن نیز به خاطر فرهنگ عمومی کشور است که زمانی که جامعه با گرانی یا تورم روبرو می شود به جای اینکه مثل تمام دنیا تقاضا را پایین بیاورد، آن را بالا می برد و مشکلات افزایش می یابد؛ بخش دیگر را نیز دولت باید حل کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: طرح موضوع ناکارآمدی دولت اشتباه است چرا که دولت باید بماند، پاسخگو باشد و بر آن نظارت شود؛ همه باید به دولت کمک کنند و دولت نیز مسئولیت خود را به مرحله اجرا درآورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست