بازدید 3579

پادوانی:دوباره راه خواهم رفت،حتی اگر سال‌ها طول بکشد

کد خبر: ۸۲۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 14 August 2018

پادوانی هنوز امیدوار است و امید تنها چراغی است که او را برای رسیدن به هدفش یعنی برگشت کامل سلامتی‌اش سر پا نگه داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، همه چیز از دقیقه ۴۲ بازی فولاد – استقلال شروع شد. حالا تمام زندگی‌اش شده، تردد با کمک دیگران در سه اتاق. “لئوناردو پادوانی” پس از آن برخورد لعنتی! از نخاع آسیب دید و گوشه‌نشین شد. او که روزی در زمین “رقص پا و توپ” می‌کرد، حالا تمام دغدغه‌هایش در تماشای بازی‌های تیم محبوبش از تلویزیون خلاصه شده است.

این روزها کنار بیمارستان خاتم‌الانبیاء و در مجتمع توانبخشی هلال احمر، بازیکنی حضور دارد که زمانی قهرمان لیگ برتر ایران بوده و حالا فقط تمام هدفش تمرین و تمرین و تمرین است تا بتواند حداقل دوباره بر روی دو پایش راه برود. رویای بازیکنی که با نفت به یک چهارم آسیا رفت و سودای قهرمانی در این مسابقات را داشت، حالا فقط “راه رفتن” است. کاری که یک بار در ۲ سالگی به خوبی آموخته بود و حالا در ۳۴ سالگی تلاش دارد دوباره توانایی انجام آن را به دست آورد.

در ادامه ایسنا نوشت: عمل‌های متعدد در یکی دو ماه پس از مصدومیتش باعث شد تا پزشک‌های او متوجه شوند که فوتبال “شیر برزیلی لیگ ایران” در همان دقیقه ۴۲ دیدار تیمش برابر فولاد تمام شد و لئو دیگر نمی‌تواند حتی روی نیمکت تیمی بنشیند و آن را هدایت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی