بازدید 7504

اعلام ظرفیت پذیرش دستیاری دندانپزشکی

کد خبر: ۸۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 13 August 2018

مهلت انتخاب رشته محل آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۹۷ ساعت ۲۴ امروز ۲۲ مرداد به پایان می رسد.

به گزارش مهر، داوطلبان شرکت کننده در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی که مجاز به انتخاب رشته / محل می توانند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به انتخاب رشته/ محل اقدام کنند.

کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی پیش از این در اختیار داوطلبان قرار گرفته و با توجه به آن وضعیت داوطلب در این آزمون در مقایسه با سایر شرکت کنندگان روشن است و از آن می توانند در انتخاب رشته استفاده کنند.

میزان ظرفیت پذیرش دستیاری تخصصی دندانپزشکی تعداد ۳۶۸ نفر است. همچنین تعداد ۱۱۳ نفر نیز در تعهد خاص (سه برابر مدت آموزش) ظرفیت اعلام شده است.

جزئیات مقررات مربوط به انواع سهمیه ها، در دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل توضیح داده شده است بنابراین داوطلبان لازم است این دفترچه را با دقت مطالعه کنند.

همچنین گزینش دانشجو در هر یک از رشته های آزمون دستیاری دندانپزشکی، بر اساس نمره کل تراز به درصد (ویژه همان رشته ی تخصصی) مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته/ محل که توسط خود داوطلب تعیین شده، انجام خواهد شد.

داوطلب باید با توجه به علاقه و با عنایت به ظرفیت موجود در رشته/ محل نسبت به انتخاب رشته/ محل تحصیل خود اقدام کند.

داوطلبان پس از اطمینان از رشته های انتخابی و اطلاع یافتن از شرایط دانشگاهها اعم از دولتی و شهریه ای، باید از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی و با وارد کردن کد رهگیری خود نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

امکان انتقال و تغییر رشته برای قبول شدگان وجود ندارد.

داوطلبان توجه داشته باشند، در صورت انتخاب رشته و اعلام قبولی نمی توانند در سال آینده مجددا در آزمون دستیاری دندانپزشکی شرکت کنند. بخصوص استفاده کنندگان از سهمیه های ایثارگری اگر از رشته قبولی انصراف دهند، دیگر نمی توانند از این سهمیه استفاده کنند.

داوطلبان دقت کنند در صورتی که خواهان ادامه تحصیل در دوره های شهریه پرداز دانشگاهها (با پرداخت شهریه) هستند با مراجعه به سایت دانشگاه های مورد نظر اطلاعات لازم را در مورد میزان شهریه کسب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار