بازدید 10501

معرفی مقاصد کمتر شناخته‌شده گردشگری

کد خبر: ۸۲۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 12 August 2018

تابستان بهترین زمان سفر برای شهروندان ایران است. به‌خصوص که دانش‌آموزان و دانش‌جویان در این فصل از مدرسه و دانشگاه خود رها هستند و امکان مسافرت و برنامه‌ریزی برای آن توسط خانواده مهیاتر است.

تور قبرس، جزیره‌ای زیبا در میان مدیترانه

قبرس در میان دو کشور یونان و ترکیه واقع شده، برای سفر با تور قبرس که توسط آژانس مقتدر سیر، به طور منظم و دقیق برنامه‌ریزی می‌شود، به آن‌جا می‌رسید.

قبرس دارای آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای است و روز‌های دلچسبی در سواحل آن می‌گذرانید. مردم این‌جا غذاهای خوش طعمی با ترکیبی از دستور ‌غذاهای یونانی و ترکی دارند که تجربه لذیذی برای ایرانیان است. مثلا هالومی، پنیر سفید و خوشمزه‌ای است که سرخ شده و همراه سبزیجات معطر، به عنوان پیش‌غذا سرو می‌شود.

اگر از عاشقان کباب و غذاهای گوشتی هستید، حتما سوولاکی را سفارش دهید که نوعی کباب یونانی است، در رستوران‌های سنتی آن را امتحان کنید و از دسر‌های خوشمزه مثل آکمک کادایف قنادی‌ها غافل نشوید. پیشنهاد می‌کنیم عصر‌ها با چای یا قهوه امتحان شود.

اینجا کشوری‌ است که اقتصاد آن بر پایه تولیدات داخلی استوار است و امکانات خوبی برای جذب توریست فراهم کرده است.
می‌توانید بدون نیاز به هیچ گونه ویزایی، بخش شمالی این جزیره را انتخاب کنید و برای اقامت چند روزه، با رزرو تور قبرس شمالی در هتل‌های ساحلی و زیبای نیکوزیا اقامت کنید.
این شهر گردشگری اروپایی، هتل‌هایی با امکانات رفاهی خوب، شامل استخرهای سرپوشیده و روباز، همین‌طور ساحل اختصاصی و انواع رستوان‌ها را دارد، با توجه به ستاره هتلی که انتخاب می‌کنید، این امکانات متفاوت خواهند بود و برخی از هتل‌های چهار و پنج ستاره خدمات سرو غذایی کامل و حتی ۲۴ ساعته نیز دارند.
این جزیره در کل به دلیل موقعیت خوبی که داشته، دارای دیدنی‌های تاریخی جالبی از مردم ترک و همین‌طور یونانیان است.

کارشناسان آژانس برای گردشگرانی که علاقه به اقامت و دیدن لارناکا و لیماسول و دیدن بخش اروپایی این جزیره دارند هم اقدام به اخذ ویزا می‌کنند. تمامی این برنامه‌های مختلف‌ تور‌ها را می‌توانید بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر ببینید.

سفر‌ها با پرواز قشم ایر یا اطلس جت انجام می‌شوند که پس از رسیدن به فرودگاه، مورد نظر به وسیله ترنسفرهای رایگان آژانس یه هتل محل اقامت خود می‌رسید.
هزینه صرف شده نهایی، بین تور قبرس اروپاییو بخش ترکی، چندان تفاوت عجیبی ندارند و با توجه به سلیقه شخصی، می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید و برای رزرو تور، با کارشناسان آژانس مشورت کنید و راهی سفر شوید.

تور کوش آداسی، نگین گردشگری ترکیه

سفر با تور کوش آداسی و اقامت در این شهر کوچک و ییلاقی ترکیه که پر است از غذاها و دسر‌های خوش‌طعم، همراه با سواحلی زیبا که مخصوص سفر در تابستان در کنار خانواده است. انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و گردش‌های درون شهری، روز‌های گرم تابستانی را برای شما زیبا و جذاب می‌کنند.
این شهر همه چیز را برای تفریح یک خانواده دارد، از مناطق باستانی دیدن کنید، در دریای کریستالی و زلالش شنا کنید، بهترین ساحل کوش آداسی دان تاون است که بین بندرگاه و اسکله واقع شده، مکان مناسبی برای تفریح آبی است و رستوران‌ها‌ی خوبی با غذاهای دریایی خوشمزه دارد.

به همراه خانواده و نوجوانان و حتی کودکان، به پارک‌های آبی آدالند، آکوافانتاسی و آکوا ریزورت بروید. در منظره‌ای بی‌نظیر و زیبا، سوار سرسره‌های آبی شوید و خاطره‌ای پر هیجان بسازید.

البته مهم‌ترین ماجرا در سفر‌های ساحلی، انتخاب هتل مناسب و ساحلی است، آژانس مقتدر سیر سعی کرده انتخاب هتل‌ها و تورها را با پرواز‌های قشم ایر، ایران ایر و اطلس جت طوری برنامه‌ریزی و پیشنهاد دهد که برای بسیاری از خانواده‌ها، در انتخاب این سفر راحت باشد و با بودجه بسیاری سازگاری داشته باشد. تمامی تور‌ها نیز دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی رفت و برگشت هستند و به راحتی به هتل می‌رسید.

دستتان در انتخاب هتل باز است، از هتل‌های سه ستاره به همراه صبحانه گرفته، تا هتل‌های پنج ستاره ساحلی که خدمات سرو غذا و نوشیدنی ۲۴ ساعته دارند. با مشاوران سفر در آژانس مقتدر سیر مشورت کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای سفر به کوش‌آداسی، برنامه‌ریزی کنید و با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور مسافرتی خود را رزرو کنید.

اقامت در هتل‌های لوکس و ساحلی تور بدروم

بدروم از آن دسته سفر‌هایی است که همیشه جذاب است و حتی کسانی که چند بار به آنجا سفر کرده‌‌اند، هنوز دیدنی‌های جالبی را می‌بیننند، مخصوصا که این شهر ییلاقی، هتل‌های لوکس پنج ستاره خوبی دارد، اینجا ییلاق مردم اروپا و خود مردم ترکیه است، به همین دلیل امکانات گردشگری و تفریحی خوبی را فراهم کرده است. اکثر هتل‌هایی که آژانس مقتدر سیر به گردشگران پیشنهاد کرده است، دارای خدمات سرویس غذا و نوشیدنی رایگان و ۲۴ ساعته هستند، این هتل‌ها را بررسی کنید و بر روی وب‌سایت آژانس ببینید، اگر به همراه کودکان سفر می‌کنید به پارک‌های بچگانه و امکانات کودکان نیز توجه کنید.

به بخش قدیمی شهر بروید، خانه‌هایی با دیوار‌های سفید که کنار هم ردیف شده‌اند و در امتداد یک ردیف به بندر می‌رسند، در بندر به دیدن قلعه باستانی و زیبای سنت پیتر بروید. اگر در غروب آفتاب، آنجا باید منظره زیبایی را می‌بینید.

بدروم با سواحل بکر و زیبایش، برای خانواده‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند، نیز بسیار مناسب است، برای فعالیت‌های آبی ساحل اورتاکنت و تورگوتریس را بیشتر از بقیه توصیه می‌کنیم.

بدروم تور‌های قایق سواری خوبی دارد، به واسطه‌ هزینه‌ای که مد نظر دارید، می‌توانید تور‌هایی با خدمات گوناگون را انتخاب کنید یا حتی در بخش‌های زیبای دریا، با این تور‌ها به غواصی بروید.

پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر گردشگران ایرانی را به این شهر زیبا می‌برند و تمامی مسافران، با ترانسفر‌های رایگان آژانس به هتل خود می‌رسند.

برای خرید و دیدن صنایع دستی مختلف و همین‌طور خریدن ادویه‌های خوب و رنگارنگ، به بازار بدروم بروید، این گشت به شما این امکان را می‌دهد هم سوغاتی بخرید و هم از نزدیک با مردم این شهر معاشرت کنید. برای خرید از برند‌های خوب ترک، به مرکز خرید زیبای پالم مارینا بروید که در کنار ساحل ساخته شده و هر آن‌چه بخواهید درونش یافت می‌شود، هر زمان که از خرید خسته شدید، در رستوران بین‌المللی آن میان‌وعده میل کنید یا در کنار ساحل زیبای خلیج قدم بزنید.

با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور بدروم را رزرو کنید، چمدان ببندید و برای خوشگذرانی در سواحل دریای اژه سفر کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر