بازدید 1985
۱

درگیری ۲ شرور با مواد فروشان کیانشهر

کد خبر: ۸۲۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 12 August 2018

دو شرور سطح يك كه در جريان درگيري با مواد‌فروشان منطقه كيانشهر اقدام به شرارت كرده بودند بازداشت شدند.

به گزارش جوان، ساعت دو بامداد روز يك‌شنبه 14 مردادماه بود كه مأموران كلانتري 158‌كيانشهر از درگيري اوباش با مواد‌فروشان محل با خبر و در محل حاضر شدند.

در جريان بررسي‌ها معلوم شد دو نفر از اشرار سطح يك با مواد‌فروشان محل درگير شدند و همديگر را مجروح و بعد از تخريب دو دستگاه عابربانك از محل فرار كرده‌اند.

در تحقيقات بعدي پليس مشخص شد كه عامل اصلي درگيري شروري 30‌ساله است كه مخفيگاه وي شناسايي و سه روز قبل بازداشت و چند قمه هم از محل كشف شد.

متهم گفت: من از مدتي قبل مقداري پول از سه مواد‌فروش طلب داشتم، اما آنها پولم را نمي‌دادند. شب حادثه همراه همدستم مواد‌فروشان را به محل كشانديم و با قمه به آنها حمله كرديم.

با اطلاعاتي كه متهم در اختيار پليس گذاشت مخفيگاه همدست شرورش هم شناسايي شد. بعد از آن بود كه مأموران پليس قدم به مخفيگاه متهم گذاشتند و او را در حالي كه مشغول بسته‌بندي بسته‌هاي هروئين بود بازداشت كردند. مأموران همچنين از مخفيگاه متهم مقداري وسايل سرقتي كشف كردند.

در بررسي‌هاي پليس از محل مشخص شد كه متهم براي كنترل ورود و خروج افراد به مخفيگاهش محل را به دوربين‌هاي مدابسته مجهز كرده است. او در لامپ جلوي خانه‌اش يك دوربين بسيار كوچك واي فاي دار نصب كرده بود كه از طريق گوشي‌اش در هر جا كه بود محل را كنترل مي‌كرد كه مأموران پس از اطلاع از اين موضوع با يك عمليات پليسي وارد مخفيگاه شدند.

سرهنگ ظهيري، رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ گفت: دو شرور تاكنون به 20‌فقره سرقت لوازم خودرو هم اعتراف كردند و تلاش براي بازداشت مواد‌فروشان هم در جريان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا مزاحم کسب موادفروشان محترم شدند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر