بازدید 14550
۳

دستگیری پرماجرای «وحید سلطان»

کد خبر: ۸۲۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 11 August 2018

«وحید سلطان» یکی از معروف‌ترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل قاپ تهران در جنوب شرق پایتخت دستگیر شد.

سرهنگ کیوان ظهیری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستگیری یکی از معروفترین سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ تهران که دارای سوابق دستگیری متعدد بوده اظهار کرد: به دنبال دستگیری یکی از سارقان در محدوده اسلامشهر و چهاردانگه به اتهام سرقت موبایل و کیف، وی در تحقیقات پلیس آگاهی اسلامشهر به مشارکت و همدستی یکی از سارقان بسیار به‌نام و معروف کیف‌قاپ و موبایل قاپ پایتخت اعتراف کرد و با توجه به این اعترافات، دستگیری این فرد دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه این سارق که به «وحید سلطان» معروف بوده، پیش از این دارای سوابق دستگیری به اتهاماتی از قبیل شرارت، شرب خمر، سرقت و کیف‌قاپی بود، دستگیری وی با همکاری ماموران پلیس کلانتری 158 کیانشهر پیگیری شد.

وی ادامه داد: همکاران ما با شناسایی مخفیگاه این متهم در شهرک جمهوری کیانشهر، محل اختفای وی را تحت نظر گرفته و در فرصتی مناسب، این محل را به صورت کامل پوشش دادند.

ظهیری گفت: پس از محاصره محل اختفای «وحید سلطان»، این فرد که متوجه حضور ماموران پلیس شده بود، خود را به بالکن طبقه سوم ساختمان رساند و با تهدید ماموران به پرتاب کردن خود به پایین، به دنبال راهی برای فرار از دست ماموران بود که با هوشیاری ماموران پلیس در اقدامی زیرکانه، دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد به مصرف شیشه اعتیاد دارد افزود: پس از دستگیری و انتقال وی به کلانتری، «وحید سلطان» به سرقت حدود 20 فقره موبایل و کیف‌قاپی اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم، بر اساس گفته سرهنگ ظهیری، این فرد با یک دستگاه موتورسیلکت تیزرو پرقدرت، به صورتی کاملاً حرفه‌ای اقدام به سرقت موبایل و کیف به صورت کش‌روی می‌کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳
با اين همه سابقه بفرماييد ايشان كي مجدا ادامه فعا ليت مي دهند ؟؟؟با توجه به سوابق ايشان در انجام انواع خلاف ها و چندين مرتبه دستگيري حيف است ايشان به جامعه بر نگردد ؟؟
20 تا موبایل ؟ . بس کنید این اخبار پوچ و بی ارزشو . 9 میلیارد دلار کو ؟
اسلام شهر وچهاردانگه میشه جنوب شرق!!!!!!؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر