بازدید 72809

انوشیروان محسنی بندپی کیست؟

محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی و معاون علی ربیعی، با حکم رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.
کد خبر: ۸۲۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 12 December 2018

انوشیروان محسنی بندپی»در جلسه 21 آذر 97 هیئت وزیران با کسب رای اعتماد به عنوان استاندار جدید استان تهران منصوب شد.
به گزارش تابناک، «انوشیروان محسنی بندپی» رئیس سازمان بهزیستی و معاون «علی ربیعی»  وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در تلیستان گذشته با حکم «حسن روحانی» رئیس‌جمهور، به عنوان سرپرست وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده بود.
انوشیروان  محسنی بندپی کیست؟

انوشیروان  محسنی بندپی کیست؟

انوشیروان محسنی بندپی در سال ۱۳۳۵ در شهرستان "نوشهر" از استان "مازندران" به دنیا آمد. وی دارای مدرک تحصیلی PhD در رشته مهندسی بهداشت محیط از دانشگاه نیوکاسل انگلستان است.

محسنی از سال ۱۳۷۸ با شرکت در دور ششم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی مردم شهرستان "نوشهر و چالوس" پا به عرصه نمایندگی گذاشت و پس از آن سابقه حضور در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را داشته است. وی از اعضای فراکسیون خط امام (ره) در مجلس شورای اسلامی بود.

فروردین سال ۱۳۹۴، "علی ربیعی" وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم، طی حکمی انوشیروان محسنی بندپی را که پیش از آن مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بود به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

محسنی بندپی در جلسه 21 آذر 97 هیئت وزیران با کسب رای اعتماد به عنوان استاندار جدید استان تهران منصوب شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی