بازدید 2477
۴

12 ميليارد جريمه در 4 پرونده واردات موبايل

کد خبر: ۸۲۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 11 August 2018

سخنگوي سازمان تعزيرات حکومتي گفت: 29 پرونده در تخلفات تلفن همراه تاکنون تشکيل شده است که در 4 پرونده 12 ميليارد جريمه صادر شده و 11 پرونده به دليل نقص مدارک در حال بررسي است.

به گزارش  فارس، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود اظهار کرد: در جامعه نسبت به وظایف سازمان تعزیرات تصورات اشتباهی وجود دارد. برای مثال تخلف را صنف و بازرس مشخص می کند و اگر تخلف محرز شد تعزیرات می تواند وارد رسیدگی شود.

وی افزود: بازرسی کلان با سازمان حمایت از مصرف کنندگان است و ما در قالب یک ماده واحده که الزامی هم نیست و اعلام کرده که سازمان تعزیرات می تواند وارد برخی بازرسی ها شود، ورود کرده ایم، در واقع ما از این اختیار برای خود تکلیف درست کرده ایم.

رایگانی اضافه کرد: در بحث پرونده های مهم با اینکه وظیفه نداشتیم درخواست نماینده از سازمانها کردیم، 29 پرونده در تخلفات تلفن همراه تاکنون تشکیل شده است که در 4 پرونده 12 میلیارد جریمه صادر شده و 11 پرونده به دلیل نقص مدارک در حال بررسی است.

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: وظیفه ما رسیدگی به تخلفات صنفی از جمله عدم عرضه و گرانفروشی است و همزمان بقیه تخلفات هم در دادستانی در حال رسیدگی است.

وی گفت: زمان رسیدگی در سازمان تعزیرات بسیار مناسب است. مثلا برای 4 پرونده موبایل در یک هفته حکم صادر کردیم.
رایگانی بیان داشت: رئیس مجلس به کمیسیون قضایی دستور ویژه ای برای اولویت دادن به اصلاح قوانین سازمان تعزیرات داده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات خاطر نشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی نقص قوانین سازمان تعزیرات نیاز به فرهنگ سازی توسط رسانه ها داریم.

رایگانی تصریح کرد: الزام به عرضه لیست برخی اقلام دو هفته پیش توسط وزیر صنعت اعلام شد و ما بعد از این الزام در خصوص آن کالاها توانستیم تحت عنوان احتکار ورود کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
عجب برخورد قاطعی!! قطعا سود حاصل از این واردات، بسیار بسیار بیشتر از 12 میلیارد تومان است. مخلین اقتصاد را باید اعدام کرد تا درس عبرتی شود برای بقیه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
حالا از کجا معلوم 12 میلیارد تومان است تو متن فقط زده 12 میلیارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
اعلام کرده 12 میلیارد؛ مشخص نیست تومان یا ریال؛ درضمن جریمه کردن اونها چه سودی به حال ملت داره که باید گوشی و با 3 برابر قیمت خرید
جریمه چه دردی از اون بیچاره ای که گوشی رو دو برابر خریداری کرده میخوره؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل