بازدید 2927

شبی که استقلال، تیام و جپارف را فراموش کرد

کد خبر: ۸۲۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 11 August 2018

استقلال با پیروزی پر گل برابر تراکتورسازی نشان داد که جدایی بهترین مهاجم فصل گذشته این تیم باعث کاهش قدرت خط حمله آبی پوشان نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال توانست با ارائه یک بازی خوب با نتیجه ۳-۰ تراکتورسازی را در آزادی مغلوب و اولین سه امتیاز این فصل را کسب کند. آبی پوشان که هفته قبل در برابر ذوب آهن هم با دو گل نشان داده بودند که توانایی گل زنی بالایی دارند حالا با اضافه شدن مهاجمان جدید به این تیم از خط حمله بسیار پرقدرتی برخوردارند که در ادامه فصل این تیم را به یک مدعی جدی قهرمانی تبدیل می کند.

در برابر تراکتور اگرچه گل او را خود تراکتوری ها وارد دروازه خودی کردند اما مهاجمان استقلال عملکرد رضایت بخشی داشتند و در ادامه دو گل دیگر زدند تا تیم پرستاره تبریزی حریفی برای گفتن نداشته باشد. مرتضی تبریزی که اولین حضورش با پیراهن استقلال را تجربه می کرد بسیار خوب ظاهر شد و یک گل هم به ثمر رساند. روح الله باقری دیگر خرید جدید استقلال در خط حمله هم در بازی عملکرد خوبی داشت.

چهره ویژه استقلال در این بازی اما فرشید اسماعیلی بود که نه تنها جلو چشم هواداران پرتعداد استقلال خوش درخشید بلکه یک گل تماشایی هم به ثمر رساند تا توانایی های خود در امر گلزنی را به رخ بکشد.با حضور این بازیکنان به نظر می رسد که استقلال برای فصل جاری در خط حمله مشکلی نخواهد داشت و به نظر می رسد که از هم اکنون استقلالی ها جدایی مامه تیام را فراموش کرده اند.

این در حالی است که علاوه بر این بازیکنان، شفر در بازی برابر تراکتور از الحاجی گرو هم رونمایی کرد و انتظار می رود که با آماده شدن تدریجی این مهاجم نیجریه ای، خط حمله استقلال حتی قدرتمندتر از بازی با تراکتورسازی هم بشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار