بازدید 2223

شاهکارخداداددرتبریز؛اولین امتیاز سپیدرود بی مدیر

کد خبر: ۸۲۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 10 August 2018

تیم سپیدرود رشت که با اتوبوس به تبریز سفر کرده بود و پول هتل نداشت، با کسب نتیجه تساوی برابر گسترش فولاد تبریز به اولین امتیاز خود در لیگ هجدهم دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و سپیدرود رشت به پایان رسید و شاگردان خداداد عزیزی با کسب نتیجه تساوی برابر بازیکنان فیروز کریمی به اولین امتیاز خود در لیگ هجدهم دست یافتند. سپیدرودی‌ها که به دنبال جبران نتیجه دوهفته ابتدایی خود بودند خیلی زود حملات خود را شروع کردند و در همان ابتدا و از روی نقطه پنالتی و توسط حسین ابراهیمی به گل رسیدند. در ادامه ماشین سازان که بازی را از دست رفته می‌دیدند توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقایق انتهایی نیمه اول با شوت زیبای محسن یوسفی بازی را به تساوی کشاندند.

با شروع نیمه دوم فیروز کریمی که به دنبال هر سه امتیاز این دیدار بود با تعویض‌های خود تاکتیک هجومی را در پیش گرفت و در دقایق آخر بازی صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شد که همه آن‌ها توسط دفاع و دروازه‌بان سپیدرود دفع شد و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

شرح گل

گسترش فولاد 0- سپیدرود 1 (دقیقه 8، حسین ابراهیمی): رضا معقولی از سمت راست منطقه دفاعی گسترش فولاد نفوذی را به محوطه جریمه گسترش انجام داد که با خطای مدافع حریف متوقف شد و با نظر داور نقظه پنالتی اعلام شد که حسین ابراهیمی با گل کردن این ضربه، دومین گل خود در لیگ هجدهم را به ثمر رساند.

گسترش فولاد 1- سپیدرود 1 (دقیقه 45، محسن یوسفی): بر روی یک حرکت تیمی توپ به محسن یوسفی در پشت محوطه جریمه سپیدرود رسید که این هافبک کهنه‌کار با شوتی زیبا و کات دار و البته بر روی اشتباه کوروش ملکی بازی را به تساوی کشاند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار