بازدید 14547
۷
جنگ آلمان و بریتانیا در آزادی به نفع ژرمن ها رقم خورد

استقلال3-تراکتورسازی0/ شفر تیم تنبل توشاک را تنبیه کرد/تبریزی باگل شروع کرد- دژاگه وشجاعی درآزادی استارت زدند

استقلال با هدایت وینفرد شفر سرانجام از زیر فشار خروج ستاره هایش خارج شد و با شکست تیم پرستاره تراکتورسازی با هدایت توشاک، به فرم مناسب برای لیگ قهرمانان رسید. جذابیت بزرگ این مصاف پرتماشاگر، مچ اندازی وینفردشفر آلمانی با جان توشاک ولزی با دو سبک معروف جهانی بود که در لیگ ایران مربیانی معروف تر از آنها نداشته ایم.در ترکیب استقلال یک بازیکن آلمانی ودر تراکتور،دومهاجم بریتانیایی بازی کردند
کد خبر: ۸۲۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 10 August 2018

استقلال امشب موفق شد قاطع ترین پیروزی خود در لیگ برتر را برابر تراکتورسازی بدست بیاورد و البته به اولین 3 امتیاز خود در لیگ هجدهم برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، مصاف آبی های پایتخت با تیم پرستاره و تازه خصوصی شده تراکتورسازی، جذاب ترین دیدار لیگ هجدهم فوتبال ایران تا هفته سوم بود که از ساعت 20/30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با برتری قاطع آبی ها رقم خورد.

داور: مهدی سیدعلی/ کمک ها: حسن ظهیری، تورج عیوض محمدی، جواد محمدی ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتورسازی:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، وریا غفوری(53-الحاجی گرو)، علی کریمی ، فرشید باقری، مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی(80-مارکو نویمایر) و روح‌الله باقری(73-خسرو حیدری)

ترکیب تراکتورسازی برای مصاف با استقلال:

محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده(50-سوگیتا)، محمد اهل‌شاخه، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی، مسعود شجاعی(55-علی طاهران)، علیرضا نقی‌زاده(80- احسان پهلوان)، اشکان دژاگه، هری فوریستر و آنتونی استوکس.

استقلال پس از خریدهای پیاپی مدیران جدیدش دیگر تیمی کم مهره نیست و در حالی که به بازی های حساس مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک می شود، امروز نیازبه یک پیروزی روحیه ساز داشت تا ضمن کاهش فاصله با پرسپولیس که در اهواز متوقف شد، برای مصاف با تیم پرستاره و چندصدمیلیاردی السد مهیا شود.

جذابیت بزرگ این مصاف پرتماشاگر ، مچ اندازی وینفرد شفر آلمانی با جان توشاک بریتانیایی(ولزی) بود که جدال دو سبک متفاوت و آشنای دنیای فوتبال با حضور دو سرمربی مشهور محسوب می شد که در تاریخ لیگ ایران معروف تر از آنها نداشته ایم. تیم شفر در سومین دیدار فصل برای کسب سه امتیاز برابر تراکتورسازی به میدان آمد و با تصمیم شفر این دیدار با حضور مرتضی تبریزی در ترکیب اصلی شروع شد. همچنین تراکتور نیز در اقدامی غیرمنتظره هر دو خرید جدیدش یعنی دژاگه و شجاعی را در ترکیب اولیه قرار داد.

فرشید اسماعیلی با یک گل و یک پاس گل تردیدی در انتخاب بهترین بازیکن زمین باقی نگذاشت. او در این بازی نمایش درخشانی داشت و در تمام حملات استقلال نقش مهمی را ایفا کرد هرچند که تبریزی و روح الله باقری هم روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

رویارویی زوج فرشید باقری و علی کریمی دو هافبک دفاعی استقلال مقابل شجاعی و دژاگه دو بازیکن کمربند میانی تراکتوری ها بسیار دیدنی بود. درون دروازه دو تیم نیز رقابتی مهیج میان رحمتی و فروزان در جریان بود که دومی چندفصل حضور در چارچوب دروازه استقلال را تجربه کرده و کری مشهودی با رحمتی داشت اما در این دیدار با نمایشی ضعیف سه بار تسلیم شد تا نشان دهد برخلاف رحمتی از فرم عالی به دور است.

دقیقه 87 : پاس نویمایر تبریزی را در موقعیت تک به تک قرارداد اما ضربه نه چندان خوب این مهاجم خسته، در دستان فروزان قرار گرفت.

دقیقه 85: دژاگه خط دفاع استقلال را بهم ریخت و پاس او به سوگیتا با ضربه بی دقت این بازیکن ژاپنی به هدر رفت.

دقیقه 75: استوکس با یک چرخش ضربه اش را با سمت دروازه زد اما توپ آرام با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 62: بازی تیمی و ترکیبی استقلالی ها با سانتر خوب زکی پور در دهانه دروازه با دفع دشوار مدافعان تراکتورسازی همراه شد.

دقیقه50/گل سوم برای استقلال: با اشتباه شجاعی توپ لو رفت و شوت دقیق فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه فروزان رفت تا اختلاف به سه گل افزایش یابد.

دقیقه 45+2: ارسال زیبای غفوری به تیر دوم با ضربه سر روح الله باقری به دهانه دروازه تراکتور رفت اما قبل از هد شیرجه ای فرشید اسماعیلی دستان فروزان توپ را بیرون آورد.

دقیقه 38: فرار تند تبریزی از چپ و پاس عالی او به جناح مقابل با دریبل دو طرفه زیبای وریا در محوطه جریمه تراکتور همراه شد و با عبور توپ از مدافع مستقیم، با ضربه روح الله باقری به بیرون رفت . وریا به شدت به این صحنه اعتراض داشت که داور خطای پنالتی را ندید اما تصاویر آهسته از تمارض وریا خبر می داد که مستحق کارت زرد بود.

 

گزارش زنده-دقیقه81/استقلال3-تراکتورسازی0/شفر،تیم تنبل توشاک را سه تایی کرد

دقیقه 31: علی کریمی توپ پشت محوطه را به زیبایی بلند کرد و با عبور از روی سر مدافع تراکتور اقدام به ضربه کرد که با دخالت اهل شاخه، با فاصله کمی به اوت رفت.

دقیقه28/گل دوم برای استقلال: در شلوغی مقابل دروازه تراکتور و اشتباه مدافعان دستپاچه تراکتور در دفع توپ فرشید اسماعیلی صاحب موقعیت شد و با پاس پشت پا به تبریزی و شوت این بازیکن به طاق دروازه، استقلال به گل دوم رسید.

دقیقه 18: فشار تراکتوری ها پشت محوطه جریمه استقلال بعد از ارسال از جناح چپ، و دفع توپ در پشت محوطه به اسماعیلی فر رسید که شوت سهمگین او را رحمتی به کرنر فرستاد.

دقیقه 14: نفوذ طولی از جناح راست برای تراکتوری ها درون محوطه جریمه به استوکس رسید اما ضربه پای راست این مهاجم انگلیسی روی پاشنه جفت و جور نشد و توپ در آغوش رحمتی آرام گرفت.

دقیقه13/گل برای استقلال: بعد از چند ارسال ناموفق پاس عرضی آرام روح الله باقری به درون محوطه جریمه با تکل اشتباه عبدالله زاده قبل از رسیدن توپ به تبریزی، به گل بخودی تبدیل شد تا استقلال جلو بیفتد.

استقلال0-تراکتورسازی0/دقیقه 2/ دوئل معروف ترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران-دژاگه و شجاعی در ترکیب

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
الان دارن میگن، توپ تانک فشفشه.
منظورشون چیه؟
صدای استادیوم بازم قطع است.
توشاک را پنبه کرد خخخخ
شعارهای مردم رو هم بگو
کدام تیم پرستاره؟همتون باد به غیغب میندازین که تیم پرستاره تبریز رو شکست دادیم.تراکتور دوتا ستاره خاموش و پیر داره که اوناهم سه روز پیش اومدن به تیم.دیگه چه ستاره ای؟اسم استوک رو تو ایران و دنیا کی شنیده؟یا اون یارو ژاپنیه یا اون فورستر؟خود توشاک گفته والا من خودمم نمیدونم این دوتا تحفه انگلیسی رو از کجای انگلیس گیراوردن که بهش میگن ستاره ستاره!!!!!پر ستاره استقلال بود رحمتی و غفوری و حیدری و تبریزی و علی کریمی و منتظری رو داشت که تو ایران به بچه هم بگی میشناسنشون.به مردم مظلوم اذربایجان یه عده بازیکن بازنشسته و اخراجی و نمیدونم بدون تیم رو به اسم ستاره اوردن قالب کردن تا بگن دیدین میگفتین تیمتون شده پادگان حالا کهکشانی شدین بازم تیمتون ضعیفتر هم شده(کهکشانی خخخخخخخخ)زنوزی همه ملت رو با دستورات از بالا گذاشته سر کار تا تراکتور امسال بی سر و صدا سقوط کنه.قضیه اینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
تاحالا فکر نکردین که چطوره که اگه بنده و شما تو خونمون دست تو دماغمون کنیم میریزن چوب توی آستینمون میکنن، ولی اینهمه آدم با لباس های مخصوص علامتهای مخصوص و پلاکاردهای مخصوص و شعارهای مخصوص توی استادیوم یه تیم نظامی خودنمایی میکنن ولی هیچکس صداش در نمیاد؟!!
یا تا حالا فکر نکردین چطوره که تراکتور تو لیگ نتیجه میگیره ولی تو آسیا رسما زنگ تفریحه؟!
تراکتور حتما جزو 3 تیم بالای جدول خواهد بود تیم هنوز هاهنگ نشده منتظر بازی های بعدیش باشید امسال سپاهان و تراکتور و پیکان و سایپا نفس پرس پولیس و استقلال را میگیرن مطمئن باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل