بازدید 6347
سوژه

استقلال شفر؛ از بحران بازیکن تا تیمی کهکشانی!

مرتضی تبریزی و الحاجی گرو مشکلات خط حمله را بر طرف می کنند و از طرف دیگر نویمایر و همام عراقی هم با توانایی بالایی که در بازیسازی و فوتبال هجومی دارند استقلال بیش از قبل زیباتر می کنند.
کد خبر: ۸۲۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 08 August 2018

استقلال برای کهکشانی شدن یک قدم فاصله دارد و با جذب الحاجی گرو همان تیمی می شود که هواداران می خواهند.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود آنکه استقلال در فصل جابجایی تابستانی نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و انتظارات را برآورده کند اما در یکی دو هفته اخیر جبران مافات کرد. آبی پوشان پایتخت با جذب بازیکنانی چون نویمایر، طارق همام، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو نه تنها در رقابت های لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم به تیم مدعی و پرمهره تبدیل می شوند.

استقلال با جذب این چهار بازیکن کهکشانی می شود و شفر امید زیادی به قهرمان در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. مرتضی تبریزی و الحاجی گرو مشکلات خط حمله را بر طرف می کنند و از طرف دیگر نویمایر و همام عراقی هم با توانایی بالایی که در بازیسازی و فوتبال هجومی دارند استقلال بیش از قبل زیباتر می کنند.

استقلال شفر؛ از بحران بازیکن تا تیمی کهکشانی!

استقلال در دو بازی نخست خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر ۴ امتیاز از دست داده است. این تیم در هفته سوم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور سازی تبریز برود. هر دو تیم ۴ امتیاز از صدر جدول رده بندی فاصله دارند و از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آیند. تساوی در این دیدار هیچکدام از دو تیم را راضی نمی کند. هم استقلال و هم تراکتور سازی برای قرار گرفتن در کورس عنوان قهرمانی به کسب سه امتیاز در آزادی نیاز دارد و باید دید که در نهایت چه تیمی می تواند سه امتیاز این دیدار را به دست آورد و یا شاید هم هیچکدام از این دو تیم نتوانند به سه امتیاز برسند که این به سود تیم های بالانشین به ویژه پرسپولیس خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار