بازدید 5697

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

کد خبر: ۸۲۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 08 August 2018

برای کسانی که به عناوین مختلف و در شاخه‌های گوناگون در صنعت ساختمان فعالیت می‌کنند، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادها است. این نمایشگاه که با حضور پررنگ تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان داخلی محصولات صنعت ساختمان برگزار می‌شود، موردتوجه کمپانی‌های معتبر خارجی نیز هست.

سال 1397 هجدهمین سال برگزاری این نمایشگاه است. این رویداد مهم کهدر سال جاری از 15 تا 18 مردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود فرصت بسیار خوبی را در اختیار تولیدکنندگان یا واردکنندگان محصولات ساختمانی قرار می‌دهد، تا کالاهای خود را به عموم مردم یا افرادی که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با این صنعت در ارتباط هستند، معرفی کنند.

این در حالی است که تمایل کشورهای خارجی برای ارائه‌ی محصولات ساختمانی خود در ایران باعث شده است آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای به این نمایشگاه داشته باشند و محصولات خود را برای جلب‌توجه بازار داخلی در ایران، در این نمایشگاه ارائه کنند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان فرصت بسیار خوبی است تا در آن محصولات داخلی و خارجی به رقابت پرداخته و مخاطبان پرتعداد این کالا فرصت کافی برای مقایسه‌ی محصولات ازنظر قیمت، کیفیت و کارایی را داشته باشند.

چالش رقابت نمایشگاه محصولات داخلی با نمونه های خارجی

صنعت ساختمان با تعدد محصولات موجود در آن برای بسیاری از صاحبان سرمایه و تولیدکنندگان صنعت جذابی است. اما گاهی، به‌خصوص در زمان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، که در آن محصولات خارجی نیز حضور پررنگی دارند، این سؤال برای افراد به وجود می‌آید که آیا کیفیت محصولات داخلی قابل‌رقابت با محصولات مشابه خارجی هست یا خیر.

برای پاسخ به این پرسش باید واقع‌بین بود. درواقع پاسخ این سؤال یک واژه‌ی "بله" یا "خیر" نیست. این‌که آیا عرصه‌ی رقابت در محصولات ساختمانی فضای کافی در اختیار تولیدکنندگان یا تأمین‌کنندگان کالاهای ایرانی قرار می‌دهد تا کیفیت خود را به‌خوبی اثبات کنند ارتباط مستقیمی با انتخاب شرکت‌های تولیدکننده یا تأمین‌کننده محصولات دارد.

شرکتی همچون دکتر تأمین که از ابتدای ورود به عرصه‌ی محصولات ساختمانی تمام تلاش خود را کرده تا محصولاتی را در سبد کالایی خود قرار دهد که از بالاترین سطح کیفیت برخوردار باشند نمونه‌ بسیار خوبی است، تا مخاطبان بدانند همیشه این محصولات خارجی نیستند که بهترین کیفیت را دارند. شرکت دکتر تأمین نیز می‌تواند بهترین محصولات ساختمانی را با بالاترین کیفیت و بیشترین قدرت در رقابت با محصولات مشابه خارجی به مخاطبان این دست از کالاها ارائه کند.

دکتر تأمین یکی از پرقدرت‌ترین حاضران نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

محصولاتی که در صنعت ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرند بسیار پرتعداد و متنوع است. برخی از این محصولات مانند سینک ظرف‌شویی، گاز صفحه‌ای، روشویی، سرشویی، توالت فرنگی و توالت زمینی کالاهای کامل و شناخته‌شده‌ای هستند که به‌طور مستقیم در صنعت ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرند.

اما دسته‌ی دوم محصولاتی هستند که استفاده از آن‌ها در صنعت ساختمان به‌صورت غیرمستقیم در این صنعت تأثیر دارد. به‌عنوان‌مثال لوله و اتصالات، چسب، ماستیک و غیره محصولاتی هستند که وجود آن‌ها در فرآیند ساخت‌وساز یک ساختمان به‌شدت موردنیاز است. اما گاهی اهمیت موضوع کیفیت آن‌ها از دید مصرف‌کننده پنهان می‌ماند یا کسانی که این محصولات ابزار کار آن‌ها محسوب می‌شود دچار سردرگمی در انتخاب بهترین محصول می‌شوند.

دکتر تأمین مجموعه‌ای است که مدیران آن با داشتن سال‌ها تجربه و سابقه در زمینه‌ی صنعت ساختمان به‌خوبی می‌دانند که کدام محصولات نقش بسیار کلیدی و بااهمیتی در پروسه‌ی ساخت و نگهداری از ساختمان رادارند. به همین دلیل با آگاهی کافی از این موضوع توانسته‌اند بهترین و مرغوب‌ترین کالاهای موجود در بازار را در سبد کالایی خود بگنجانند. محصولاتی که از هرکدام آن‌ها انواع مختلفی در بازار موجود است و ریسک این‌که آیا محصول خریداری‌شده تمام ویژگی‌های یک کالای کاربردی را دارد یا خیر سؤال بسیار مهمی است که همواره در ذهن مصرف‌کننده وجود دارد.

همین موضوع دلیل واضحی است بر این‌که مجموعه‌ی دکتر تأمین در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با دست‌پر و بسیار مؤثر ظاهرشده است چراکه کالای ارائه‌شده توسط این شرکت می‌تواند بخش اعظمی از نیازهای صنعت گران حوزه‌ی ساخت‌وساز یا مصرف‌کنندگان نهایی را برطرف کند.

از دیگر ویژگی‌های محصولات ارائه‌شده در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان توسط مجموعه‌ دکتر تأمین ارائه‌ی محصولات باکیفیت و درجه‌یک با مناسب‌ترین قیمت است.

موضوع مهم دیگری که در پایان باید به آن اشاره کرد؛ این است که اگر در لیست نیازمندی‌های مخاطبان نمایشگاه محصولاتی صنعتی و مرتبط وجود داشته باشد که هیچ تأمین‌کننده‌ای در بازار نتواند آن را ارائه کند، افراد می‌توانند از تیم دکتر تأمین بخواهند محصول موردنظر آن‌ها را یافته و آن را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش برساند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار