بازدید 1793

زمان اجرای طرح بخشودگی جرایم دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه

کد خبر: ۸۲۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 07 August 2018

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز طرح بخشودگی صددرصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویی خبر داد و گفت: این طرح از ۲۰ مرداد آغاز شده و تا ۱۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، ذوالفقار یزدان مهر صبح امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شده بود، گفت: یکی از بحث های ما در صندوق رفاه دانشجویان آسیب شناسی از وضعیت صندوق بود در این آسیب شناسی مشخص شد ۴۴۰ میلیارد تومان مطالبات سنواتی داریم که برخی از آنها صعب الوصول بودند. با برنامه ریزی که صورت گرفت بیش از ۳۸۲ میلیارد تومان آن وصول شد و به چرخه خدمات رسانی صندوق رفاه دانشجویان بازگشت.

وی در ادامه از طراحی کمپینی خبر داد و گفت: در این کمپین طرح بخشودگی صددرصدی جرایم بدهکاران صندوق پیش بینی شد و برای مراعات حال فارغ التحصیلان بدهکار بخشی از بدهی این افراد مجدد قسط بندی می شود.

یزدان مهر ادامه داد: این طرح به مناسبت اعیاد قربان و غدیر از ۲۰ مرداد آغاز شده و تا ۱۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

مشاور وزیر علوم تصریح کرد: در این طرح به فارغ التحصیلان بدهکاری که نمی توانند به صورت یکجا بدهی خود را پرداخت کنند یک فرصت شش ماهه داده شده است به این صورت که ۵۰ درصد بدهی خود را پرداخت کنند و ۵۰ درصد دیگر بدهی آنها در شش ماه قسط بندی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل