بازدید 3159

نتایج نخستین روز رشته‌های مختلف المپیاد دانشجویان پسر

کد خبر: ۸۲۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 04 August 2018

نخستین روزمسابقات المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور در 9 رشته برگزار شد.

به گزارش آنا، المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور از روز گذشته با حضور 2 هزار و 500دانشجوی پسر به میزبانی دانشگاه شیراز آغاز شده است.

روز نخست این مسابقات در 9 رشته دنبال شد.

شطرنج بازان برتر روز نخست

در روز نخست شطرنج استاندارد، 18 تیم در 9 بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت دانشگاه‌های فردوسی مشهد و شهید باهنر کرمان هر کدام با 3 امتیاز، سیستان و بلوچستان و شهید چمران اهواز با 2 و نیم امتیاز از سایر رقبا پیشی گرفتند.

این مسابقات با حضور 86 شرکت‌کننده از 25 دانشگاه به مدت چهار روز برگزار می‌شود و دانشجویان در بخش‌های تیمی (استاندارد) و انفرادی (ماده سریع و برق‌آسا) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نفرات برتر رشته تکواندو

مسابقات تکواندو المپیاد دانشجویان پسر در 8 وزن منفی 54، منفی 58، منفی 63، منفی 68، منفی 74، منفی 80، منفی 87 و مثبت 87 کیلو گرم برگزار می‌شود که در روز اول، ورزشکاران برتر چهار رده وزنی معرفی شدند.

در وزن منفی 54 کیلوگرم ،مرتضی رئیسی از دانشگاه شهرکرد مقام اول، محمد ملک‌پور از دانشگاه خواجه نصیر طوسی مقام دوم، سعید پورنعمتیان از دانشگاه خوارزمی و سید عباس صادقی از دانشگاه مازندران به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در وزن منفی 63 کیلوگرم هادی تیران ولی‌پور از دانشگاه خوارزمی موفق به کسب رتبه اول، امیرحسین هاشمی از دانشگاه ساری مقام دوم، کیوان قجاوند از دانشگاه شیراز و شهریار شهابی از دانشگاه آمل به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن منفی 74 کیلوگرم نیز رسول کسرایی از دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع) اول شد، محسن رضاییان از دانشگاه لرستان مقام دوم را از آن خود کرد و سید اقبال کشاورز از دانشگاه شیراز و سعید حیدری از دانشگاه صنعتی اصفهان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن منفی 87 کیلوگرم، پوریا عرفانیان از دانشگاه شهید بهشتی مقام اول، سیدحسین حسینی از دانشگاه ساری مقام دوم، محمد حمزه‌لو از دانشگاه زنجان و مهدی صادقی از دانشگاه کاشان حائز مقام سوم مشترک شدند.

همچنین مسابقات پومسه تکواندو به دو صورت انفرادی و تیمی برگزار شد که در بخش انفرادی هومان جالوطی از دانشگاه تهران مقام اول و محمد بنی‌احمدی از دانشگاه همدان مقام دوم را از آن خود کردند و علی بخشی از دانشگاه قوچان و جواد پورمحمود از دانشگاه ارومیه به صورت مشترک حائز مقام سوم شدند.

دانشگاه لرستان جایزه تیمی این مسابقات را از آن خود کرد.

هشت تیم برنده مسابقات والیبال

روز نخست مسابقات والیبال چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز با 8 مسابقه آغاز شد. این دوره از با حضور 18 تیم در 4 گروه به مدت 9 روز برگزار می شود.

تیم‌های دانشگاهی پیام‌نور گیلان، غیرانتفاعی امام رضا(ع)، خلیج فارس بوشهر، اصفهان و سیستان‌و‌بلوچستان با نتیجه دو بر صفر به ترتیب در مقابل تیم‌های دانشگاهی شیراز، صنعتی اراک، ارومیه، صنعتی خواجه‌نصیرطوسی و رازی کرمانشاه به پیروزی دست یافتند.

همچنین تیم‌های دانشگاه‌های تهران، قم و جامع علمی‌کاربردی گلستان نیز با نتیجه دو بر یک به ترتیب از سد دانشگاه‌های غیرانتفاعی باختر ایلام، شهید چمران و محقق اردبیلی عبور کردند.

مسابقات والیبال پسران، با حضور 18 تیم در چهار گروه به مدت 9 روز در دو دور مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود.

پیروزی دانشگاه‌های حکیم سبزواری، اصفهان، شیراز و تهران در رقابت‌های هندبال

نخستین روز مسابقات هندبال چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور در شیراز، با برگزاری 4 دیدار دنبال شد.

تیم دانشگاه حکیم سبزواری با نتیجه 22 بر 12 دانشگاه علم و صنعت را از پیش رو برداشت، دانشگاه اصفهان با نتیجه 34 بر 25 در مقابل دانشگاه گیلان به پیروزی رسید، دانشگاه شیراز 33 بر 19 دانشگاه تبریز را شکست داد و دانشگاه تهران 31 بر 22 از سد تیم دانشگاه ایلام گذشت.

این مسابقات با حضور 12 تیم در چهار گروه به مدت هفت روز برگزار می‌شود.

نتایج هشت مسابقه روز اول بسکتبال

مسابقات بسکتبالاین دوره از مسابقات نیز در روز نخست با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که تیم دانشگاه شیراز 72 بر 66 از سد دانشگاه صنعتی‌شریف گذشت و تیم دانشگاه غیرانتفاعی سناباد 69 بر 19 تیم دانشگاه شهید چمران اهواز را شکست داد.

تیم دانشگاه تهران 96 بر 65 بر تیم دانشگاه کردستان چیره شد و دانشگاه گیلان 65 بر 47 در مقابل دانشگاه خلیج فارس بوشهر به پیروزی رسید، دانشگاه صنعتی شاهرود 72 بر 46 تیم دانشگاه ملایر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر 68 بر57 تیم دانشگاه زنجان، شهرکرد 52 بر 47 تیم دانشگاه گلستان و دانشگاه هرمزگان 52 بر 48 دانگشاه تبریز را شکست داد.

در این مسابقات 6 تیم در چهار گروه به مدت هفت روز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

صدرنشینی دانشگاه‌های گیلان و فردوسی مشهد در تنیس روی میز

21 بازی در رشته مسابقات تنیس روی میز المپیاد دانشجویان پسر در روز نخست برگزار شد که تیم‌های دانشگاه‌های گیلان و فردوسی مشهد هر کدام با سه برد، صدرنشین شدند و تیم‌های دانشگاه‌های ارومیه، کردستان، کاشان، پیام‌نور همدان و تهران نیز با 2 برد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

این مسابقات با حضور 78 ورزشکار از 15 دانشگاه کشور، به مدت پنج روز به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل برگزار می‌شود.

نتایج مسابقات بدمینتون المپیاد

مسابقات بدمینتون با 14 بازی آغاز شد که در دور اول این رقابت‌ها تیم‌های دانشگاه‌های تهران، گیلان، ملایر، صنعتی امیرکبیر، فردوسی‌مشهد، زنجان و ارومیه موفق به شکست حریفان خود شدند.

همچنین در دور دوم تیم‌های دانشگاه‌های تهران، اراک، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، زنجان و رازی کرمانشاه توانستند در مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

این مسابقات با حضور 33 تیم در چهار گروه به مدت پنج روز و با حضور 119 ورزشکار برگزار می‌شود.

4 تساوری در اولین روز برگزاری مسابقات فوتسال

در نخستین روز مسابقات فوتسال هشت دیدار برگزار شد که چهار نتیجه تساوی حاصل این مسابقات بود.

نتیجه این مسابقات به شرح زیر است:

دانشگاه سمنان در مقابل دانشگاه ایلام و دانشگاه اصفهان در مقابل دانشگاه ولیعصر رفسنجان با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند.

دانشگاه صنعتی دزفول موفق شد تیم دانشگاه فسا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز با نتیجه 1 بر صفر از موفق به شکست دانشگاه مازندران شد.

همچنین تیم‌های دانشگاه‌های تهران و سیستان‌وبلوچستان، پیام‌نور قم و ارومیه، شیراز و خیام مشهد هر کدام با نتیجه 2 بر 2 و بازی دانشگاه جامع علمی کاربردی قم و دانشگاه گیلان نیز با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر