بازدید 2369

مهار آتش در یک مجتمع مسکونی در پردیس اهواز

کد خبر: ۸۲۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸ 03 August 2018

با تلاش آتش نشانان حریق در یک مجتمع مسکونی در پردیس اهواز مهار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 18و 16دقیقه آتش نشانان به محل حادثه واقع در خیابان گلها منطقه پردیس اعزام شدند.

آتش پاد علی تراب پور افزود : آتش نشانان با حضور در محل حادثه ضمن نجات ساکنان گرفتار در دود و آتش ، حریق را مهار و خاموش کردند.

وی با اشاره به اینکه این که در این مجتمع چهار طبقه 26 نفر سکونت داشتند ادامه داد:حریق در طبقه دوم این مجتمع مسکونی رخ داد که در این حادثه دو نفر مصدوم و توسط ماموران اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت :شدت شعله های متساعد شده حریق در طبقه 2 به حدی بود که یکی از ساکنین طبقه فوقانی به دلیل شوک وارده وترس تصمیم داشت از بالای پنجره خود را به پایین پرتاب کند که توسط آتش نشانان کنترل و از طریق راه پله مجتمع به بیرون منتقل گردید.

آتش پاد علی تراب پور با بیان اینکه علت حادثه اتصالی در سیستم برق کولر بود، افزود: از شهروندان عزیز استدعا داریم در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و همزمان بادور نمودن کودکان و کهنسالان از محل حادثه مراتب را سریعا از طریق تلفن 125 به ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز اطلاع داده و مسیر را برای ورود خودروهای امدادی باز نگه دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار