بازدید 11956
۶

خودکشی دخترجوان از ترس از قبول نشدن در کنکور!

کد خبر: ۸۲۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 02 August 2018

ساعت 21:55 دقیقه سه‌شنبه 9 مرداد مأموران کلانتری 121 سلیمانیه در تماس با بازپرس کشیک قتل از مرگ مرموز دختر 19 ساله‌ای خبر دادند.بدنبال این تماس تحقیقات به دستور بازپرس سجاد منافی آذر آغاز شد.

به گزارش روزنامه ایران، در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دختر جوان به تنهایی زندگی می‌کرده و جسدش از سوی خواهرش پس از 24 ساعت پیدا شده است.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد دختر جوان با پیچیده شدن چسب دور دهان و بینی‌اش جان خود را از دست داده است. اما پیدا شدن یک دستنوشته کنار جسد حکایت از آن داشت که دختر جوان از درس خواندن برای کنکور خسته شده و با این احتمال که در کنکور قبول نخواهد شد و برخی مشکلات دیگر، مرگ خودخواسته را انتخاب کرده است.

با این حال باتوجه به مشکوک بودن مرگ دختر جوان بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
این یعنی اینکه تربیت در میان خیلی از خانواده ها به جای اینکه مدیریت هوش هیجانی ، پرورش عقل خدادادی و دور اندیشی را هدف قرار دهد؛ بر روی هوا و هوس تمرکز دارد.
مگه میشه به این روش خودکشی کرد همینکه نفست یند بیاید خودت چسب را می کنی .این فرضیه خودکشی غیر قابل قبول است
اين كه البته بيشتر به قتل مي خوره تا خودكشي . ولي مقصر اصلي رسانه ها و كمي هم خود شما هستيد كه به آن نمي پردازيد تا ملت ناآگاه را كمي روشن سازيد تا بدانند قبولي كنكور بهشت برين و غير آن نيز جهنم نيست و چه بسا راههاي بهتر و آسانتر از قبولي در كنكور جهت رسيدن به سعادت و خوشبختي نيز هست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
لطفا یکی از راههای رسیدن به سعادت و خوشبختی را ،آنهم برای یک دختر بیان فرمایید؟
شاید منظور ازدواج کردن، کار کردن در یک بوتیک یاشرکت خصوصی
کنکوری که با هزار مسئله برگزار شد.
متاسفم ... اما امکان نداره ! چسپ زده خودشو کشته! مطمئنا یکی اونو کشته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار