بازدید 20135
۲

قیمت‌های جدید در بازار خودرو

کد خبر: ۸۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 30 July 2018

نوسان قیمت، این بار هم بازار خودرو، منتها بازار داخلی خودرو. آگهی‌های فروش خودروهای داخلی بازار و گزارش رسانه‌های مختلف از قیمت‌ها در بازار حاکی از قیمت‌های جدیدی در بازار است.

به گزارش تجارت‌نیوز، آگهی‌های فروش خودرو پراید امروز کمی متفاوت از روزهای گذشته بوده‌اند. به طوری که به نظر می‌رسد بازار امروز خرید و فروش خودرو با رشد قیمتی تعدادی از خودروهای داخلی روبه رو بوده است. در همین حال فعالان بازار معتقدند با نوسانات نرخ ارز این روند افزایش قیمت خودروها همچنان ادامه خواهد داشت.
با بررسی‌های به عمل آمده برخی سایت‌های تبلیغاتی قیمت خودروی پراید ۱۱۱‏ سال ۹۷ را به بالاترین قیمت ممکن تاکنون به میزان ۲۹ تا ۳۰ میلیون تومان در معرض فروش گذاشته‌اند. با این حال این قیمت به نظر نمی‌رسد قیمتی باشد که خودروهای امروز بر مبنای آن معامله شده باشند. خبرگزاری تسنیم قیمت خودروی پراید ۱۱۱ در امروز را ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گزارش داده است. در زیر تصویر یکی از آگهی‌های امروز را مشاهده می‌کنید.

قیمت‌های جدید در بازار خودرو

اما به جز پراید، خودروهای داخلی دیگر هم نوساناتی داشته‌اند. تسنیم نوشته است: «گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومانی قیمت دنا پلاس، پژو۲۰۷ اتوماتیک ، ساندرو و استپ وی دارد.»

بر اساس این گزارش تسنیم، بازار امروز خرید و فروش خودرو با رشد ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی روبه رو است البته این روند افزایش همچنان ادامه داشته و بازار خودرو هم متأثر از نرخ ارز شاهد تغییرات لحظه‌ای قیمت هاست.

نکته قابل توجه در بازار امروز رشد ۱۰ میلیون تومانی دنا و ۱۱ میلیون تومانی پژو ۲۰۷ اتوماتیک است این دو خودرو روز گذشته با قیمت ۷۵ میلیون و ۸۴ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گرفت. همچنین ساندرو اتوماتیک و استپ وی نیز با افزایش ۱۱ میلیون تومانی با قیمت ۹۶ میلیون تومان و ۱۰۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

در حال حاضر پژوپارس هم با افزایش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۶۱ میلیون تومان، پژو۲۰۶ صندوق دار با افزایش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۶۰ میلیون تومان و سمند ال ایکس با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در همین حال مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره چشم‌انداز قیمت پراید به تجارت‌نیوز گفت: این روزها افزایش قیمت خودروهای داخلی جای تعجب ندارد؛ چرا که مبنای دولت از توقف ثبت سفارش خودرو حمایت از نرخ خودروهای داخلی است. ۳۰ میلیون تومان قیمت پراید جای تعجب ندارد. با این روند قیمت پراید تا ۴۵ میلیون تومان هم می‌رسد.

وی تصریح کرد: بازار خودرو متأثر از توقف ثبت سفارش خودرو و افزایش نرخ ارز شاهد تغییرات لحظه‌ای قیمت‌هاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
تا گرون میشه صف خرید مردم بیشتر میشه عجب ملت نجیبی داریم واقعا خارق العاده این
با این روند قیمت پراید تا ۴۵ میلیون تومان هم می‌رسد. ( خداییش با اين کیفیت تعجبی ندارد )
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی