بازدید 4370

حضور زنان کارآفرین در الکامپ

کد خبر: ۸۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 22 July 2018

سمینار بین المللی «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان ‌افزایی زنان» همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ تهران، به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات با هدف ارتقای سطح آگاهی و تبادل تجارت داخلی و بین المللی برگزار می ‌شود. این سمینار به دلیل نبود فضای کافی بصورت مجزا در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک، دکتر «سودابه رادفرد» مشاور وزیر ارتباطات در امور زنان تاکید کرد: در حال حاضر مهمانان بین‌المللی ویژه‌ای همچون وزیر زنان اندونزی و وزیر ارتباطات آفریقای جنوبی جهت شرکت در نمایشگاه الکامپ و همایش فناوری اطلاعات در توان‌ افزایی زنان دعوت شده‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های همایش وزارت ارتباطات بیان کرد: دو پنل صبح و بعد از ظهر داریم که پنل صبح در سطح High Level برگزار خواهد شد و در آن وزیر ارتباطات کشور و خانم دکتر ابتکار و وزرای خارجی مهمان الکامپ، سخنرانی خواهند داشت در پنل بعد‌از ظهر که فعلا در حال تکمیل برنامه است نیز سخنرانی‌های تعاملی و گفتگومحوری خواهیم داشت که در حال حاضر حضور مهندس صدری مدیرعامل مخابرات و مدیرعامل ایرانیان نت قطعی شده است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، تلاش همه جانبه ‌ای در راستای استفاده از ظرفیت‌ های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توانمندسازی زنان و دختران داشته است، افق مدنظر در برگزاری این رویداد بین المللی را ایجاد زمینه های برقراری عدالت جنسیتی از طریق ICT و نیز بسترسازی همکاری های مشترک بین المللی در حوزه توانمندسازی زنان در چارچوب قوانین و سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان