بازدید 3092

الکام ترندز با نگاه به گرایش‌های نو به الکامپ می‌آید

کد خبر: ۸۱۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 15 July 2018

الکام ترندز با نگاه به گرایش‌های نو در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در 6 محور اصلی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، بلاک چین و رمز ارزها، رایانش ابری، پردازش موازی و ابر پردازشگرها، اینترنت اشیا و کلان داده‌ها نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم حضور می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، آینده صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار گسترده است و امکان پرداختن به‌تمامی مباحث در یک دوره از نمایشگاه امکان‌پذیر نیست. به همین جهت با تصمیم کمیته اجرایی الکامپ، امسال الکام ترندز در 6 محور اصلی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، بلاک چین و رمز ارزها، رایانش ابری، پردازش موازی و ابر پردازشگرها و اینترنت اشیا برگزار می‌شود. به دلیل اهمیت کلان داده‌ها (Big Data) امسال نیز بخشی به این موضوع اختصاص داده خواهد شد به‌رغم اینکه تاکنون همایش‌ها و کارگاه‌های فراوانی پیرامون این مسئله برگزارشده و بسیاری از شرکت‌های بزرگ روی این مقوله سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

در این راستا از مجموعه‌ها و شرکت‌های بزرگی که با موضوع‌های محوری و ماهیت الکام ترندز مرتبط هستند، دعوت می شود تا در این بخش حضور یابند تا علاوه بر اینکه در کنار یکدیگر زنجیره‌ای از فعالیت‌های این حوزه را به نمایش گذاشته بگذارند، انگیزه‌ای برای حضور شرکت‌های فعال در الکام ترندز فراهم شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ امسال از تاریخ 6 تا 9 مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و استقبال پرشور شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر