بازدید 1946

انتصاب ۲۰۰ معاون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۱۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 14 July 2018

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ معاون فرهنگی و دانشجویی جدید در واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور منصوب شده‌اند.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام‌ ابراهیم کلانتری گفت: مهم‌ترین دستاورد سند فرهنگی دانشگاه این است که نقشه حرکت فرهنگی در این دانشگاه کاملا مشخص شده و از تشتت نابسامانی فرهنگی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: این سند اولویت‌ها و محورهای حرکت فرهنگی دانشگاه را مشخص می کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد:‌ در دوره مدیریت جدید این دانشگاه تحول همه جانبه در نیروی انسانی اتفاق افتاده و بیش از ۲۰۰ معاون فرهنگی و دانشجویی جدید در واحدهای دانشگاه منصوب شده‌اند.

کلانتری عنوان کرد: سند راهبردی فرهنگی که تدوین شده همان نقشه راه است و کمک می‌کند نیروهای انقلابی بتوانند به سرعت برنامه‌های خود را طراحی کنند و پیش ببرند.

وی اضافه کرد:‌ در حوزه فرهنگی اسناد بالادستی بسیاری مانند سند مهندسی فرهنگی، اسلامی شدن دانشگاه‌ها، سند مهندسی فرهنگی، ‌ نقشه جامع علمی کشور، اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش وجود دارد به ویژه اینکه جمع فرهیخته‌ای بر اساس ارزش‌های اسلام و انقلاب این اسناد را تدوین کرده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد: شاید بتوان براساس نظر کارشناسی دقیق، بهترین و جامع‌ترین سند را در حوزه دانشگاه اسلامی رهنمودهای حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه تراز انقلاب اسلامی دانست که لازم است همه دست‌اندرکاران آموزش عالی کشور همواره این رهنمودها را مطالعه و نصب العین خود قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار