بازدید 2639

پرداخت یارانه 4 هزار تومانی برای واردات گوشت قرمز

با تصویب کارگروه ستاد تنظیم بازار مقرر شدکماکان واردات گوشت گرم گوسفندی با ارز ۳۸۰۰ تومان و پرداخت یارانه ریالی حدود چهار هزار تومان برای هر کیلوگرم ادامه یابد.
کد خبر: ۸۱۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 13 July 2018

با تصویب کارگروه ستاد تنظیم بازار مقرر شدکماکان واردات گوشت گرم گوسفندی با ارز ۳۸۰۰ تومان و پرداخت یارانه ریالی حدود چهار هزار تومان برای هر کیلوگرم ادامه یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار، با حضور نمایندگان دولت، شرکت‌های تولید کننده فولادی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، برنامه ریزی و سازماندهی به منظور تنظیم محصولات پتروشیمی از طریق بورس کالا و تداوم واردات گوشت گرم مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

نمایندگان دولت و تولید کنندگان محصولات فولادی نیز به منظور بررسی تنظیم بازار محصولات فولادی حضور یافتند.

در این نشست که به ریاست حسن یونس سینکی برگزار شد، مقرر گردید برنامه ریزی و سازماندهی لازم برای تنظیم بازار محصولات پتروشیمی و فولاد از طریق بورس کالا به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این اقلام انجام شود. بر این اساس نتیجه نهایی متعاقبا در این زمینه اعلام خواهد شد.

با تصویب اخیرکارگروه ستاد تنظیم بازار مقرر شدکماکان واردات گوشت گرم گوسفندی با ارز ۳۸۰۰ تومان و پرداخت یارانه ریالی حدود چهار هزار تومان برای هر کیلوگرم ادامه یابد.

یارانه ریالی مابه التفاوت قیمت تمام شده واردات با قیمت مصوب و تثبیتی تنظیم بازار است. به این ترتیب علاوه بر یارانه ریالی، دولت به ازای واردات هر دلار گوشت، یارانه‌ای برابر با ۴۰۰ تومان یعنی فاصله قیمتی ۳۸۰۰ تا ۴۲۰۰ را پرداخت میکند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر