بازدید 5632

نامه وزیرورزش برای معافیت۷ملی پوش جام جهانی

کد خبر: ۸۱۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 12 July 2018

وزیر ورزش و جوانان اعطای معافیت از خدمت وظیفه عمومی برای 7 نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را درخواست کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در نامه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به سردار سرلشکر پاسدار دکتر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: "همانگونه که مستحضرید تیم ملی فوتبال ایران متشکل از فرزندان رشید این سرزمین در جام جهانی روسیه با غیرت مثال زدنی و اراده آهنین جلوه ای از عظمت و قدرت ایرانیان را به رخ جهان کشیدند و زمین فوتبال را به آوردگاهی برای درخشش نام ایران اسلامی بدل ساختند به طوری که تمام جهانیان تحت تاثیر این نقش آفرینی بزرگ قرار گرفته اند. هم‌چنین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در طول یک هفته دو مرتبه با ارسال پیام فرزندان خویش را مورد تفقد قرار دادند.

از آنجایی که آقایان سعید عزت اللهی آفاق، سردار آزمون، سیدمجید حسینی، علیرضا جهانبخش جیرنده، علیرضا صفربیرانوند، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده از بازیکنان ارزنده این تیم برای ادامه فعالیت خود در داخل و خارج از کشور و درخشش مجدد در صحنه رقابت‌های بین المللی به دلیل عدم انجام خدمت وظیفه با مشکل روبرو هستند، لذا استدعا دارد به منظور قدرشناسی از این بازیکنان‌، دستور فرمایید اقدامات لازم در خصوص اعطای معافیت از انجام خدمت وظیفه این فرزندان غیور ‌و افتخار آفرین میهن عزیزمان با اذن مقام معظم رهبری صورت پذیرد. پیشاپیش از عنایتی که می‌فرمایید کمال قدردانی را دارم.

مسعود سلطانی‌فر
بیست و یکم تیرماه هزار سیصد و نود و هفت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۸
میشه بگید چه ربطی داره،،،مگر تیم ملی کار خاصی انجام داد،، حذف شد..
این عدالت نیست، حالا اگر قهرمان ملی بودت یه چیزی،، اینکه بقیه باید دوسال خدمت کنن،، دوستان فوتبالی پورشه سواری.. عدالته؟
این عین ظلمه
مگر این ها با بقیه مردم ایران چه فرقی دارن .
پوپولیسم بیداد می کنه
این کار اشتباه هست. اونها مفتی بازی نکردن و پولش رو گرفتن. معافیت رو باید کسی بگیره که در جهت خدمت به این مردم یک کار بزرگی انجام داده. مثل افرادی که به اردوهای جهادی میرن، اونهایی که سر مرز سرباز هستن و باید 17 ماه خدمت کنن باید خدمتشون به 5 ماه کاهش پیدا کنه نه این فوتبالیست ها
مگه چیکار کردن؟ ترابی اصلا یک دقیقه هم بازی نکرده
به نظر من انسان، عدالت به معنی یکسان بودن همه در برابر قانون است
قبلش باید گل ماریو مانژوکیچ به انگلیس 20 بار نشان طارمی بدن.
چرا باید معاف بشوند؟؟؟ دلیل؟؟؟ اونا هم مثل بقیه باید خدمت کنند. توی جام جهانی کار خاصی نکردن که درخواست معافیت شده؟؟؟ بی دلیل؟؟؟ خیلی از کشورها فوتبالیست ها هم سربازی میرند، کره جنوبی، سوئیس،...
برای تیم ملی ژاپن و کره هم معافی بگیر ، صواب داره
نباید تبعیض گذاشت مگه خون ورزشکارا رنگینتر از خون بچه های ماست؟! چطور نوه ملکه اینگلیس میره سربازی تو افغانستان اینا نازمی کنن
مگه اینا چکار کردن که بخوان معاف شن؟اینا هم باید مثل همه ماها برن سربازی خب. ای بابا. انقدر اینا رو بزرگ نکنید الکی.اون ٰژاپن بود که شاهکار کرد و رفت دور دوم جام جهانی. نه ایران.
برو عمو .
پس این همه جوون تحصیلکرده بدبخت که میرن سر چهارراه تو گرما وامیستن خدمت میکنن افتخار ننشونن فقط؟ آخه تا کی تبعیض تو همه چیز تو این مملکت
خدمت سربازی نوعی حلالیت گرفتن از روح تمام کسانی است که برای وطن حان فدا کرده اند. کسی که غیرت دارد خودش معافیت هدیه را قبول نمیکند
چرااااا؟! این همه نخبه دیگه داریم، اونا چی؟!
حداقل بخرند اونم با قیمت بالا متناسب با درآمدشان. والا این دیگه چه مسخره بازی هست؟!
سلام
اقای وزیر محترم ورزش کمی هم لطف میکردید تقاضا میکردید قوانین معافیت فرزندان شاهدو ایثارگر که هر روز یه تبصره منفی به ان اضافه می شود و قرعه کشی اش میکنند را اجرایی کنند .
چون انها هم برای این مرزوبوم تلاش کرده اند . فعلا ثبات دارید که انها دیده نمی شوند .
والا من بعد از کلی درس خوندن و شاگر اول بودن و دکتری گرفتن 3 سال رفتم سربازی حالا هم به خاطر اینکه مقاله ISI کم دارم توی این اوضلع اسفناک اقتصادی دانشگاه قراردادم را تمدید نکرده و 6 ماهه بدون حقوق موندم. حالا اینها هم رفتن چهارتا لگد زدن زیر توپ معاف میشن. خدایا شکرت
خونشون رنگین تر از ماست؟؟؟؟؟
ما پدرمون تو خدمت درومد، این همه فرزندان رشید این مملکت تو دوره خدمت برای حفاظت از مرزهای مقدس کشورمون پر پر شدن مهم نیست حالا این فوتبالیستا که قرار نیست برن تو مرز خدمت کنند و قراره به جای گرفتن چند میلیارد قراره با چند ده میلیون (مقایسه کنید با حقوق ماهی نزدیک دویست هزار تومان یک وظیفه فوق لیسانس) برن برا ی تیم بازی کنند براشون شخته؟؟؟
به خدا ديگه خسته شدم از این همه تبعیض
با سلام
به چه دلیل این بازیکنان باید معاف شوند ...مگر چه شق القمری کردند ...اینها هم باید بروند سربازی تا درس اخلاق یاد بگیرند و از غرورشان کم شود
مگر خون انان از خون بچه های ما رنگین تر است . در حالیکه نخبه گان علمی باید دوسال از عمر خود را دور از مراکز علمی بگذرانند . این افراد باید تبعیض و رانت از سربازی معاف شوند.
سلام. پر افتخارتر از اینها میرن سربازی. دیگه اینها کل مملکت رو تسخیر کردن. باید بیشتر هم خدمت کنند.
حتما رئیس اتحادیه نانواها هم برای شاطر و خمیرگیر جوانی که نان مرغوب به دست مشتری می دهند تقاضای معافیت از سربازی می کند
مگر تیم ملی ایران در جام جهانی کار خاصی انجام داد، مگه تیم ایران مقام آورده، این بازیکن ها میلیادر هستند و نیازی به کمک ندارن و حتما باید خدمت سربازی بروند.
مگه این خدمت مقدس نیست؟؟؟؟؟ چرا به خاطر تقدیر از یک کار مقدس جلوگیری می کنید و نمی گذارید ثواب ببرند؟
با عدالت تعارض دارد لطفا این مسایل را باب نکنید.
اینا که از نظر مالی میلیاردر هستند چرا باید معاف شوند
هیچ دلیلی وجود نداره. این کار قانون شکنی و اعمال سلیقه است. قانون برای همه یکی است. اینها هم افتخاری کسب نکردند. چه بسا افراد بسیار شایسته تر ولی فقیر و گمنام که باید سربازی برن.
کدوم افتخار آفرینی؟ خواب دیدین خیر باشه. ضمنا خدمت سربازی مگه مقدس نیست؟
نباید مورد موافقت قرار گیرد...از جام جهانی حذف شدن این همه اپشن داره؟؟
قانون باید برای همه یکسان باشد چونکه در دور افتاده ترین جای این مملکت که مردمش با فقر دست و پنجه نرم میکنن فرزندانشان را به سربازی می فرستند چرا باید ملی پوشهابا در آمد میلیاردی معاف شوند لااقل با قیمت بالای بخرن این مدت را.
خون اینا از خون بقیه ملت رنگین تره ؟
مگه اون بدبختایی که نقطه صفر مرزی خدمت می کنن خونشون رنگین تره!!!!!! هر لحظه هم ممکنه کشته بشن
چه تزهایی از خودشون در وکنن
آقای سلطانی‌فر! خیلی از جوانان (از جمله ورزشکاران دیگر رشته‌ها) شاید بیشتر از این بازیکن‌ها برای کشور زحمت کشیده‌اند و می‌کشند. آنها باید از چه راهی درخواست معافیت ارائه کنند؟
ببخشید کدام درخشش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه خون اینها رنگین تره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتن روسیه : خوب خوردن -خوب دور زدن- بدترین فوتبال را به نمایش گذاشتن؟؟؟؟؟؟
یک خواست نا عادلانه، کسی که بعد از بازی در تیم ملی در باشگاهای فوتبال پول پارو می کند. این کافی نیست؟
باسلام، الان خیلی از جوانان این مملکت با رتبه یک کنکور در مقاطع مختلف تحصیلی در سن ۳۲ تا ۳۴ سالگی خدمت سربازی می روند، الان برای چی باید این افراد معاف شوند، مگه چه کاری کردند، اگر هم فوتبال کردند مجانی نبوده است.
مخالفم. هر ایرانی در کجای این سرزمین به وظیفه خود عمل میکند، از جمله این عزیزان فوتبالیست. نباید فرقی گذاشته شود. ولی مثلاً میتوان با گرفتن مبالغ قابل توجه از آنها، کارت پایان خدمت به آنها داد. و ایضاً برای والیبال و کشتی و ورزشهای دیگر.
حتی عملکرد قابل قبولشون، تبعیض قائل شدن را توجیه نمی کنه، حداقل ازشون پول بگیرن که عدالت برقرار شه.
اینا چه فرقی یا بقیه جوونای مملکت دارن که باید معاف بشن؟ این یه تبعیض آشکار و نقض حقوق بقیه است
بی عدالتی بزرگ اینه که نخبگان و تحصیلکردگان و متخصصین و مخترعین کشور باید برن خدمت توپچی ها باید معافیت بشن
چرا باید معاف شوند ؟ مگه اکتشافات مهم علمی دارند که ممکن است به تعویق بیفتد .این ها هم مانند تمام جوانان ایران باید به سربازی بروند.
بار ها و بارها این مسئله در ایران مطرح شده چرا قوانین مشخص برای این امر مهیا نشدهر عمومی شود .
من راضی نیستم و می دانم بقیه هم راضی نیستند
لطفا این عدم رضایت برا دادن معافیت به این افراد را به سمع سردار باقری برسانید
این بی عدالتی است
من مخالفم.
افراد مهم‌تری از بازیکنان فوتبال هم هستند که برای جامعه مفید ترند اما سربازی می‌روند. لذا تا زمانی که آن دسته افراد معاف نمی‌شوند من با معافی فوتبالیست ها مخالفم.
میلیونها تومن پول گرفتن، کافی نیست؟حالا از خدمت معاف بشن؟ یعنی چی؟ پس عدالت کجاست؟ این نوعی نقض حقوق بشر نیست؟
واقعا نباید ورای قانون معافیت داد و حتی درخواست معافیت داد. قانون معافیت ورزشی برای قهزمانی جهان است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان