بازدید 3158

عزت الهی با ۱۷میلیارد در مسیر لیگ ستارگان/روس ها مخالفند!

کد خبر: ۸۱۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 11 July 2018

مایکل لادروپ، سرمربی دانمارکی تیم الریان قطر چند گزینه را مدنظر قرار داده که یکی از این گزینه‌ها سعید عزت‌اللهی است. هافبک دفاعی جوان تیم ایران که به دلیل محرومیت بازی اول مقابل مراکش را از دست داد، در ادامه راه برابر اسپانیا و پرتغال خوش درخشید.

به گزارش تابناک ورزشی، عزت‌اللهی جوان کنار امید ابراهیمی کمربند خط میانی ما را محکم‌ کرد و بی‌تعارف یکی از بهترین‌های کشورمان در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بود. سعید در بازی مقابل اسپانیا فوق‌العاده ظاهر شد. دیداری که ظاهراً مایکل لادروپ هم یکی از بینندگان آن بوده است. دیروز با گوشی همراه حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی ایران تماسی گرفته شد که شماره قطری روی موبایل او خودنمایی می‌کرد. مهاجرانی با نشان دادن گوشی تلفن همراه خود به خبرنگاران اطرافش گفت که شیخ قطری یکی از مدیران الریان است. ظاهراً او از دوستان صمیمی حشمت‌خان به شمار می‌رود که سخت به دنبال خرید سعید عزت‌اللهی است.

 البته حشمت‌خان تأکید کرد به خود طرف هم گفته در این مسائل دخالت نمی‌کند! مهاجرانی به ما گفت: عزت‌اللهی یک استعداد ناب است که باید فوتبالش را در اروپا دنبال کند و به همین خاطر جواب شیخ قطری را نداد و... در همین حال دیروز یک منبع مطلع و آگاه به رسانه های نوشتاری خبر داد که سعید عزت‌اللهی بازیکن فصل گذشته آمکار ۳ سال دیگر با باشگاه روستوف روسیه قرارداد داشته و قادر به جدایی نیست!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر