بازدید 2971

رازگشایی از جنایت در دامداری

کد خبر: ۸۱۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 11 July 2018

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری قاتل مرد دامدار و انهدام باند موبایل قاپی در کرج خبر داد.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ جواد صفایی در جمع خبرنگاران درباره کشف راز قتل مرد دامدار گفت: سحرگاه ششم تیر امسال قتل مردی در یک دامداری در نظر آباد به پلیس گزارش شد. ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت دریافتند مقتول ساعت 4 صبح با خودروی شخصی وارد دامداری شده و در حال تعویض لباس کار بوده که با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

گلوله از فاصله‌ای نزدیک به قلب این مرد اصابت کرده و او را از پای درآورده بود. امدادگران اورژانس هم پس از حضور در محل قتل اعلام کردند که بر اثر شدت جراحات، مرد 45 ساله در دم جان باخته است.

وی افزود: تحقیقات از کارگران مقتول نشان داد، قاتل نقاب به صورت زده و کلاه بر سر گذاشته بود و پس از جنایت از محل فرار کرد. با توجه به حساسیت پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی البرز و نظرآباد روی این پرونده اقدامات پلیسی را انجام دادند و توانستند هویت قاتل را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به عملیات دستگیری متهم گفت: قاتل پس از این جنایت به شهرستان گرمسار رفته و در آنجا مخفی شده بود که ماموران پس از 72ساعت تعقیب و مراقبت او را چهاردهم تیر دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به این قتل اعتراف کرد و گفت: از طریق یکی از آشنایانم با مقتول آشنا شده و تصمیم به سرقت از او گرفتم. روز حادثه در کمین نشستم تا وارد دامداری شد. به صورتم نقاب زد و وارد دامداری شدم. مرد 45 ساله در حال عوض کردن لباس‌هایش بود که به او شلیک کردم. قصد سرقت داشتم که کارگرهایش سر رسیدند و بدون این‌که موفق به سرقت شوم، از محل فرار کردم.

صفایی از شهروندان خواست برای پیشگیری و ایجاد امنیت، نسبت به نصب دوربین‌های مداربسته در محل کار خود اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان