بازدید 5872
۱
خبر

فرمانده استقلال رفتنی شد؛ابراهیمی درالاهلی

کد خبر: ۸۱۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 09 July 2018

ابراهیمی فردا در تست پزشکی الاهلی شرکت خواهد کرد تا درخشش او در جام جهانی بالاخره ثمر دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، هافبک دفاعی استقلالی ها فصل آینده در استقلال نخواهد ماند. امید ابراهیمی هافبک دفاعی آبی پوشان فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت و برای ادامه فوتبال خود راهی کشور دیگری می شود.

ابراهیمی در تماس با مسئولان استقلال اعلام کرده که برای فصل آینده روی او حساب نکنند و به دنبال گزینه جدیدی برای حضور در ترکیب استقلال باشند. ابراهیمی که از ابتدای لیگ چهاردهم به استقلال پیوست، طی 4 سال روزهای خوبی را در این تیم داشت و بعد از درخشش در جام جهانی حالا قصد دارد لژیونر شود و قطعا فوتبال خود را خارج از ایران ادامه می دهد. در این بین مقصد نهایی امید ابراهیمی الاهلی قطر است و او فردا در تست های پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد تا قرار داد خود را با این باشگاه نهایی کند.

ابراهیمی که فصل خوبی را با استقلال پشت سر گذاشت و در جام جهانی نیز توانست در لباس تیم ملی بدرخشد، تصمیم به ترک استقلال گرفته و پیشنهادهای اغوا کننده تیم‌های خارجی به فرمانده استقلال را به سمت درب خروج این باشگاه سوق داد.
در صورت نبود ابراهیمی استقلال در میانه میدان دچار خلاء می‌شود و مجبور به پر کردن جای این بازیکن با مهره‌ای خلاق و باکیفیت است. مدیران باشگاه برای جای خالی ابراهیمی می‌توانند روی یک بازیکن خارجی باکیفیت حساب کنند و بازیکنی در سطح کیفیت  جپاروف و تیام در میانه زمین جذب کنند که این مسلتزم هزینه‌ای گزاف با شرایط ارزی فعلی ایران است و یا از گزینه‌های در دسترس ایرانی برای رهبری تیم خود در میانه‌های میدان انتخاب کنند.
 امید ابراهیمی در حالی در آستانه پیوستن به الاهلی قطر قرار دارد که مدیران استقلال در تلاش هستند تا این بازیکن را برای تمدید قرارداد راضی کنند. البته به وقوع پیوستن آن تا حدودی غیرممکن است و استقلالی‌ها در صورت رخ دادن اتفاقی عجیب می‌توانند شاهد حضور این بازیکن در لباس آبی‌ها در لیگ هجدهم باشند.

فرمانده استقلال رفتنی شد؛ابراهیمی درالاهلی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نتیجه اون همه درخشش الاهلی؟!! ایشون باید با یک تیم اروپایی قرارداد میبست ولو با مبلغ کمتر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار