بازدید 25704

دفاع ناشیانه سالارعقیلی ازآزمون باحمله به مردم!

کد خبر: ۸۱۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 07 July 2018

شب گذشته در ایوان شمس، مراسم رونمایی از فیلم مستندی درباره سردار آزمون مهاجم خداحافظی کرده تیم ملی فوتبال برگزار شد. مراسمی که چهره های مطرحی در آن حضور داشتند، از سالار عقیلی خواننده مطرح و اجرا کننده سرود تیم ملی در جام جهانی تا خداداد عزیزی در این مراسم شرکت کرده بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، این فیلم نه چندان حرفه ای البته مشخص نیست چندمین اثر بهاره افشاری است اما احتمالا اولین کارگردانی جدی او است که یک بازیگر سرشناس است. او از سریال « او یک فرشته بود» تبدیل به بازیگری مطرح شد و در آثاری چون «روزگار قریب»، «معراجی ها»، گشت 2، پایان نامه و عشقولانس بازی کرده است.

فیلم سریک در ظاهر درباره اسب سردار آزمون به نام «سریک» است اما اولین اکران این فیلم با حضور میهمانان ویژه، بیشتر تحت تاثیر شخص سردار و اتفاقاتی بود که در طول جام جهانی، قبل و بعد از آن برایش رخ داده بود. سردارآزمون در ماه های منتهی به جام جهانی با برخی انتقادها از سوی رسانه هایی که در فضای مجازی مواجه شد هرچند پیش از این به واسطه اخباری که درباره دوپینگ «سریک» اسب مسابقه ای اش منتشر شده بود نیز باعث شده بود مهاجم تیم ملی با برخی چالش های رسانه ای مواجه شود.

 

دفاع ناشیانه سالارعقیلی ازآزمون باحمله به مردم!او اما در فصلی که نتوانست گل های زیادی برای تیم باشگاهی اش به ثمر برساند با برخی انتقادها از سوی رسانه ها مواجه شد. این انتقادها در زمان بازی های تیم ملی در جام جهانی اوج گرفت تا جایی که سردار در پایان مسابقات در اقدامی عجیب اعلام کرد که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد. از همین رو بیشتر حرف ها و سخن ها که بخش اعظم این مراسم را تشکیل می دادند در رابطه با انتقاد و خداحافظی سردار آزمون بود. اما در این بین حرف های سالار عقیلی واکنش های تندی را برانگیخت.

سالار عقیلی که این روزها در فضای رسانه ای به شدت مورد نقد است و حتی سرود تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 را با وجود انتقادهایی که به انتخاب او بود خواند، شب گذشته یکی از میهمانان هنری این مراسم بود. او بعد از اینکه سردار آزمون روی سن و در گفت و گو با فرزاد حسین از انتقادها گله کرد روی استیج آمد و گفت:« دیدم سردارجان که روی سن از انتقادهای فضای مجازی گفت. من می خواهم بگویم که آن هایی که در فضای مجازی این انتقادها را کردند، مردم نیستند. مردم واقعی این آدم های توی سالن هستند. مردمی که به استقبال تان در فرودگاه آمدند. کلی در همین شبکه های اجتماعی به خاطر یازده ستاره به من فحش دادند. روزهای نخستی که با همسرم ساخت موسیقی را آغاز کردیم، خیلی توهین شنیدیم و چیزی نمانده بود دلسرد شویم ولی توجه نکردیم. این توهین ها را به دل نگیر. این ها واقعی نیستند. فیک هستند!»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۳
چرا ناشیانه؟ راست میگه
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
فقط کسانی که از ایشون تعریف کنند واقعی وکسانی که انتقاد می کنند فیک هستند؟کجاش راست میگه؟
مشکل از ما هست که از هر کسی که تو یه زمینه شاخص شد و سری تو سرا درآورد انتظار یک علامه همه فن حریف رو داریم در صورتی که اینطور نیست. صحبت های این بنده خدا سالار عقیلی رو تو برنامه دورهمی بود فکر کنم شنیدم . اونجا بود که سطح علم آگاهی و دانشش نسبت به موارد متعدد اجتماعی مشخص شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
مشکل از خودشونه که وقتی در یک زمینه تبحر پیدا میکنن فکر میکنن علامه اند و در هر زمینه ای باید دخالت کنن....... این آقا فقط باید آوازش رو بخونه چون صدای خوبی داره و در زمینه ورزش و نباید دخالتی بکنه چون حتی استیل این مورد رو هم نداره .....
مشخص است که نظر ایشان از سرِ خیرخواهی ست هرچند که احتمالا دقیق نیست ،
بنظر من انتقاد شما از نظر ایشان بیشتر ناشیانه ست تا نظر ایشان نسبت به فضای مجازی
پاسخ ها
کامران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
اینکه ایشون مردم آدم حساب نمیکنه درسته و مردم اعتراض کنن نادرس؟داداش گلم پس منم ب تو میگم جنابعالی آدم نیستی.ناراحت نشی یه وقت.
سالار عقیلی از وقتی که رفت شبکه من و تو، امثال تابناک و فالس نیوز پیله کردن بهش
خداداد اون وسط عین بچه تخسا میمونه که اومده برای شیطونی فقط
اگر مردم واقعی هستند پس نتیجه میگیریم اونایی که پدر صفحه‌های فوتبالیست‌های مشهور را در میارن، همین مردم هستند.

به نظرم کسانی که در صفحه‌های مجازی توهین میکنن مردم واقعی نیستن.
نه بابا؟!!!
باید درجه هایش را بگیریم و به سرباز آزمون تنزلش بدیم به خاطر بازی جالبش توی جام جهانی!!!
حرف های جناب عقیل هم واسه خودش خوبه!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
دوست من تو جام جهانی تو یه گروهی بودیم که از هیچ کسی نمیشد انتظار خاصی داشت ،یه گل به خودی زده شد و یکی هم از رو نقطه پنالتی که سردار گرفت. چرا به جهانبخش گیر خاصی نمیدن تو فضای مجازی ، اونکه آقای گل لیگ هلند با یال و کوپال حتی یه پاس درست حسابی هم نداد به مهاجما ! بهتره تشویق کننده باشیم تا بهتر بشه تیم ملی
خوب درست گفته حرف بي ربطي نزده.
متاسفانه اين دو نفر را زيادي بها داده اند هم عقيلي هم آزمون را. انصافا آزمون براي تيم ملي چيكار كرد در روسيه؟ كاري كه ابراهيمي و طارمي كردند عمرا سردار نكرد. همان بهتر كه برود اسب چروني . لياقت تيم ملي را ندارد.
اتفاقا راست گفته.کجاش توهین بود؟
ای نزنی با این تیتر زدنت!ناشیانه چیه مگه غیرازاینه همیشه یه عده ای بی دلیل توهین میکنن.طوری نوشتی باحمله به مردم فکرکردم باچاقوبه مردم حمله کرده
خوب این آقا سالار هم باید توجه داشته باشد که تخصص ایشان در زمینه موسیقی شامل همه جوانب آن نمی شود. ونباید سرود جام جهانی را اجرا می کرد طوری که در سایه جناب خان قرار گرفت
چرا با مردم خالفید.چرا ضد مردم هستید..شما اسراییلی هستید یا ایرانی..
بازی در تیم ملی ارزو و افتخار است..کار مهاجم هم گل زدن..اگر گل نمیزند و موقعیتهای عالی را خراب میکند ..دیگر دلیی بر ناراحتی ندارد..بخاطر زحماتشات تشکر ولی باید قبول کرد تیم جز دفاع اتوبوسی کاری نکرد...فکر نکنم ژاپن جندان از ما قویتر باشد؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
احسنت تیم ما تو جام جهانی فقط دفاع و زیر توپ میزد و مهاجما هم دنبال توپ های مرده تا بلکه اتفاقی بیفته ، اسپانیا با این همه بازیکن از رو یه اشتباه به ایران گل زد حالا توقع داریم سردار به پرتغال و اسپانیا گل بزنه؟!
Hosein
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
سردار بعد تصادفی که داشته احتمالا برای جلوگیری از ناراحت شدن اعضای فامیل و دوستاش میخاد با رانندگی هم خداحافظی کنه!!
منتظر پست جدید خداحافظی از رانندگی سردار هستیم!!!
اونم نظرشو راجع به تو گفت تابی ، همونجور که تو هم برای خودت این حق رو قائلی که تخریبش کنی ! این به اون در !
سالار عقیلی درست میگه.چرا رودرباستی دارین اکثر مردم ایران فیک.و دورو هستن.چه واقعیت چه دنیای مجازی.تو خودشون ب عالم و ادم داخل کشور فحش میدن.تادوربین صداو سیما رو میبینن ب عالم و ادم خارجی یعنی تمام دنیا فحش میدن هنوز تو رویای هخامنشیان و کوروشیم ولی تو صداو سیما کل تاریخ ایران از سال 57 شروع میشه.محرم میشه از عربا مسلمون تریم.عید نوروز میشه برمیگردیم تو دوران زرتشت .حکومت ب اشتباه میگه ما مسلمان ایرانیم.مردم میگن ایرانی مسلمانیم.سپاهم که افتخار میکنه اسم ایران تو لقبش نیست!! حافظ ملتهای مظلوم جهانن ولی مظلوم تراز قومیتهای کرد و بلوچ و عرب و ترکمن در ایران تو جهان وجود نداره.
مردم کسایی که در سالن هستند واقعا متاسفم حالا ما سالن نرفتیم نه مردم هستیم نه انسان بابا خیلی........
خب راست گفته ما خودمون هم اونا رو ایرانی نمی دونیم و مردم نیستن
حالا تو چرا اينقدر بيهوده برافروخته شدي تابناك!
تو هم خواننده نیستی!
تو که از ایران پول درمیاری و در آلمان زندگی می کنی بیشتر بهت میاد فیک باشی
سلام.چرا شلوغش می کنین. همین تیترهاس که باعث دلخوری میشه. سالار عقیلی به کسایی گفت فیک که توهین می کنند نه همه مردم. چرا سرداذ رو مقابل مردم قرار میدید؟؟!! واقعا متاسفم
پاسخ ها
کامران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
ببخش حسن جان یا شما متن رو نخوندی یا غضنفر تشریف داری.اولا میگه کسای مردمن که تو این سالنن.میتونست بگه کسای مردمن که به سردار توهین نکردن.دوما آقای آزمون در۲۷۰دقیقه ۱۳بار توپ ب پاش خورده که ۸بارشو در کمتر از ۴ثانیه توپو از دست داده و بجز اینکه بفکر موهاش بود بیاد رو چشمش دیگه چکار کرد.در بین ۶۹مهاجمی که در مرحله گروحی بازی کردن این آقا رتبه آخر گرفت.میشه فیفا هم بدش از آزمون بیاد.چرا قبل جام جهانی اینهمه مشتری داشت ولی الان موبایلش زنگ که هیچی پیام تبلیغاتیم براش نمیاد.پس با مردم باش حسن جان نه زد مردم.دفاع کردن خوبه اما دفاع حق
تیتر بزن: حمله ناجوانمردانه، تخریب و جویدن ناشیانه خرخره سالار عقیلی به جرم ابراز همدردی با یک ورزشکار!
اقای سالار عقیلی:
چه افرادی از جنابعالی بهترند ولی پول-پارتی و ..... ندارن بیایند و اجرا کنند؟؟؟؟؟؟؟
شما چکاره اید که به خودتان اجازه می دهید درباره مردم قضاوت می کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟
من یکی از این ملت هستم که از اجرای شما و سردار ازمون خوشم نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه هر کی از شما خوشش بیاد خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی گفته هر وقت دیدی کسی از شما انتقاد نکرد بخیلی خوبه بدان اون به به و چه چه دشمن شماست؟؟؟؟؟؟
ایران 80 میلیون جمعیت داره توبه کن واستغفار اگر همین مردم نباشن شما و سردار ازمون هیچ نیستی!
یه زمانی سالار ملی داشتیم و سردار ملی. الانم سالار و سردار ملی داریم. ولی اینا کجا و اونا کجا. 100 سال پیش اونا قهرمان ملی بودن. ولی برای اینا با احترام به زبل خان باید بگیم: سالار و سردار اینجا، سالار و سردار اونجا، سالار و سردار همه جا.
من اصلا اهل موسیقی سنتی نیستم. اما سرود تیم ملی اقای سالار عقیلی واقعا به دلم نشست. یک دنیا بود برای خودش.
برو توی بحر ادبیات و توان استفاده از زبان مادری!!!! فیک هستند؟؟؟!!!! خیلی زشت است از چنین واژه بی مسمای فرنگی استفاده کردن .
در طول چند سال نشون داده آدم بی سوادیه. آدمیه که اخبار نمیخونه و یک سری حرفهای کلیشه ای از دوروبریاش میشنوه و و بهشون استناد میکنه. خانمش هم بسیار مغروره
حرف حساب زده که
سلام. دوستان به نظرم نباید این ها به فضای مجازی اهمیت بدن. میبینی همون ادمی که توی فضای مجازیربه سرداذ و غیره فحش میده وقتی توی روش میبینتش نمی تونه اون حرفا رو به زبون بیاره. متاسفانه ناسناس بودن کاربرای مجازی این مشکلات رو داره. والا سردار مطمئنا تعداد طرفداران و هواخواهاش خیلی بیش تر از منتقدای بعضا نمک نشناس و قدرنشناس هستند ولی توی فضای مجازی برعکس جلوه میکنه. یادتون نره گل های خوبی که برای ما زد تو بازی های ملی. ما اون رو ستاره اش نکردیم. قابل توجه دوستانی که میگن سردار مدیون ما مردمه. اون حاصل زحمات خودشه بعضا با حمایت های ما.‌اگه ابن همه ادمی که موفق نیستن تو هنر شما میگید ما مردم مقصریک که حالا برای موفقیت سالار و سرداذ میگید مدیون ما هستن؟؟ فک کنید میفهمید که صحبت هاتون خنده دار و مضحکه. هر بازیکن روزی رو اوجه و روز دیگه به هر دلیلی رو اوج نیس باید از دور خارجش کرد؟ باید به خانواده و مادرش توهین کرد؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
واقعا راس میگی ، همون آدمی که تو فضای مجازی فحش میده ،وقتی سردار یا سالار رو یه جا ببینه سریع میره سلفی بگیره یا یجوری خودشو بچسبونه بهش
انشاالله هرچه باشه خیر،باشه
وقتی تو یه مملکت کل مقام،سمت،پول و.. دست 1% باشه بایدم یه نفر که به اون 1% وصله به بقیه بگه فیک و حق اضحار نظرم ازشون بخواد بگیره
سردار توهین شنید چون ترک بود. اگه مثل اون میرزاپور بود ولی فارس بود توهین نمی شنید. شما نژاد پرست هستید.
فکر نمیکنید شما رسانه ها یه چیزایی رو زیادی بزرگش میکنید مثل جریان سیاسی شده
اقا کامران. شما هم بالاخره نظر خودتون رو دارین و قصد توهین ندارم. شما که به من میگید انصاف داشته باش و از حق دفاع کن از شما میپرسم: اقای ازمون ۳۳ بازی ملی داشته که ۲۳ گل رو به ثمر رسونده. هرکسی یه کم فقط یه کم سواد فوتبالی داشته باشه میفهمه که اتفاق بزرگیه. منم انتقادات کمی دارم از نحوه بازی ایشون که البته به نظرم قربانی سیستم تدافعی اقای کیروش شد ولی حرف من اینه نباید به خاطر دو تا بازی کل زحمات یک نفر رو نادیده گرفت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی