بازدید 4419
۱

نظرطارمی درباره خداحافظی گوچی و آزمون

کد خبر: ۸۱۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 06 July 2018

مهاجم ملی پوش ایران که در شهر زادگاه خود به سر می برد، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و درباره تیم ملی و شرایط خود به صحبت پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی که پس از حضور در جام جهانی با تیم ملی به ایران و شهر زادگاهش بازگشته، در برنامه تلویزیونی نشان که از شبکه استانی بوشهر پخش می شود، حضور یافت. بخش های مهم صحبت های طارمی در این برنامه به شرح ذیل است:

طارمی گفت: حضور کی روش در جام ملتهای آسیا و جام جهانی بعدی می تواند خیلی خوب باشد چون یک ساختار در تیم ملی درست کرده و الان طوری هست که اگر مثلا مهدی طارمی نباشد و بازیکن دیگری به جایش بازی کند، هیچ تغییری در تیم ایجاد نمی شود و همان بازی را نفر جایگزین هم می تواند انجام دهد. اسم ها در تیم ملی مهم نیستند و ساختار خیلی خوبی وجود دارد. جدا از این، جام ملتها نزدیک است و اگر هر مربی جدیدی بخواهد در تیم حضور پیدا کند، تا بازیکنان و خصوصیت هایشان را از نزدیک بشناسد و تاکتیک جدید را بخواهد جا بیاندازد، زمان می برد و در این چهار، پنج ماه وقت نمی شود. ضمنا ما لیگ داخلی و لیگ قهرمانان را در پیش داریم و شاید اردوهای تیم ملی تا جام ملتها خیلی کم باشد. به نظر من اگر کی روش بماند خیلی خوب است. ما هشت سال است که تیم اول آسیاییم. وقتی نتیجه خوب بوده، حالا به هر نحوی که به دست آمده، خوب است.

برخی منتقدان می گویند عنوانی در آسیا به دست نیاورده ایم

ما چهل سال است عنوانی در جام ملتها نداشته ایم ولی آیا همیشه تیم اول آسیا بوده ایم؟ نه. حداقل الان چنین عنوانی را داریم و هفت، هشت سال است که اولین تیم آسیا هستیم. حالا جام ملتها در پیش است و با هر تدبیری اگر کی روش بماند، به نظرم می توانیم قهرمان بشویم.ما در هر گروهی بودیم می توانستیم صعود کنیم. با اینکه در همین گروه هم می توانستیم، ولی در بقیه گروه ها هم این امکان خیلی وجود داشت. بازی کردن با چنین تیم هایی واقعا راحت نیست.

خداحافظی سردار و گوچی

رضا چند ماه فکر کرده بود و یک تصمیم فوتبالی گرفت که خداحافظی کند و هیچ بحثی در این نیست. سردار اما در این سن برخی مشکلات خانوادگی داشت. من خیلی با او صحبت کردم و حرف هایی به من زده که به نظرم کاملا حق دارد. نمی دانم چه دعایی برایش کنم. شاید اگر دعا کنم برگردد، دوباره از آن سمت متضرر شود. به نوعی می شود گفت اگر در تیم ملی بازی کند، در آن طرف به مشکل می خورد. البته من جای او نیستم و خودش باید جواب دقیق تر و صحیح بدهد.

انتقاد از سردار

انتقادها از همه هست و در فوتبال این خیلی طبیعی است. تا جایی که من می دانم، خداحافظی او شاید به انتقادها هم ربط داشته باشد، اما دلیل اصلی آن، مسئله خانوادگی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سردار باعث شد ما يك پنالتى از پرتغال بگيريم كه اين خيلى به نفع ما شد انشالله موفق باشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل