بازدید 7597

دانشگاه‌های اوکراین از لیست مورد تأیید وزارت بهداشت خارج شد

کد خبر: ۸۱۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 27 June 2018

وزارت بهداشت در تبصره‌ای جدید درباره اعتبار دانشگاه اوکراین در رشته پزشکی اعلام کرد: دانشگاه‌های کشور اوکراین در لیست جدید دانشگاه‌های مورد تائید در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ میلادی وزارت بهداشت نیست.

به گزارش دانشجو، براساس اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم؛ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تبصره‌ای جدید به نماینده علمی جمهوری اسلامی ایران در روسیه، روسیه سفید، اکراین و آسیای میانه اعلام کرد:

با توجه به درخواست دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه‌های اوکراین مبنی بر اعتبار دانشگاه‌های مذکور اعلام می‌شود، با توجه به اعلام لیست جدید دانشگاه‌های مورد تائید در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ میلادی و دانشگاه‌های کشور اوکراین در لیست مذکور وجود ندارد.

مدارک افرادی که در سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ میلادی سابقه پذیرش و تحصیل در کالج دانشگاه‌های مورد تائید موجود در لیست مربوطه را داشته و در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹میلادی (سپتامبر۲۰۱۸) بدون وقفه تحصیلی وارد کورس اصلی در همان دانشگاه شده اند طبق ضوابط قابل ارزشیابی است.

در غیر این صورت با توجه به خروج دانشگاه مذکور از لیست دانشگاه‌های معتبر، امکان ارزشیابی مدرک میسر نیست. ضمنا با توجه به اعلام اعتبار دانشگاه Novosibirsk و اعلام دانشجویان متقاضی تحصیل در آن دانشگاه مبنی بر ارائه کورس‌های تحصیلی فقط به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی خواهشمند است مراتب بررسی و نتیجه در اسرع وقت به این مرکز اعلام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها