بازدید 98140
اختصاصي «تابناك»؛

نامه سرگشاده علي مطهري به رئيس قوه قضاييه

علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي به آيت‌الله صادق لاريجاني،‌ رئيس قوه قضاييه نامه سرگشاده نوشت. وي‌ در نامه خود به انتصاب قاضي مرتضوي به عنوان رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز اعتراض كرده است.
کد خبر: ۸۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۴ 13 January 2010
علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، به آيت‌الله صادق لاريجاني،‌ رئيس قوه قضاييه نامه سرگشاده نوشت.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، نماينده مردم تهران، در نامه خود به انتصاب قاضي مرتضوي به عنوان رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز اعتراض كرده و خواستار انجام اقداماتي عليه وي شده است.

بنا بر اين گزارش، متن كامل اين نامه به اين شرح است:

آيت‌الله صادق لاريجاني دامت بركاته
رياست محترم قوه قضائيه

با اهداء سلام و آرزوي توفيق براي جناب عالي، همان گونه كه استحضار داريد آقاي سعيد مرتضوي، قاضي دادگستري و دادستان سابق عمومي و انقلاب تهران به موجب گزارش هيأت تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي دوره هفتم از قوه قضائيه در خرداد ماه سال 1387 و همچنين گزارش اخير كميته حقيقت ياب مجلس شوراي اسلامي، متهم به ارتكاب جرايمي گرديده است كه طبق قانون بايد در يك مرجع قضايي ذي‌صلاح و خارج از نوبت رسيدگي شود.

با توجه به اينكه نامبرده با حفظ سمت قضايي خود متأسفانه از سوي رياست محترم جمهوري، علي رغم اطلاع از اتهامات ايشان به عنوان رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز منصوب گرديده است و رسيدگي به اتهامات منتسب به مشاراليه مندرج در دو گزارش فوق الذكر مستلزم تعليق ايشان از سمت قضايي و لغو مصونيت قضايي وي مي‌باشد، مستدعي است دستور فرماييد اقدامات لازم قانوني در اين باره به دقت و سرعت معمول گردد و نتيجه به هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي اعلام شود.

ضمنا در گزارش كميته حقيقت ياب مجلس شوراي اسلامي آمده بود كه غير از بازداشتگاه تعطيل شده كهريزك، بازداشتگاه‌هاي ديگري نيز وجود دارد كه خارج از نظارت و مديريت سازمان زندانهاست. خواهشمند است در اين زمينه نيز دستور اقدام مقتضي صادر فرماييد. قبلا از حسن توجه و لطف جناب عالي سپاسگزارم.

با تقديم احترام                     
علي مطهري                      
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۰
علی مطهری اصولگرای واقعی
احسنت به اين نماينده.
فقط مي خواهم بگويم هنوز ثابت نشده، پس نبايد به احمدي نژاد گير بده.
چی تابناک چند وقته حرف های منو فیلتر می کنی اشکالی نداره خیلی وقته حرف های امثال ما و آقایانی چون مطهری فیلتر می شه بالاخره خدای هم اون بالا هست که راه را به بیماران سیاسی نشون بده در کل از حرکت آقای مطهری استقبال می کنیم ولی امیدوارم ایشان تا آخر کار پای حرف هایشان بمانند و اهرم فشار و تیم های امنیتی ایشان را بر نگردانند و یا خدای نکرده این روایت ها فرمول جدیدی نباشد

به امید حق
داستان راستان. مخلصیم
اگربدون هیچ نوع ملاحظه سمتی با قانون شکنان برخورد شود قطعا" شاهد تبعیض درجامعه نخواهیم بود.
درود بر نماينده آزاده . اگر بقيه نمايند گان به همين اندازه شجاعت و از خود گذشتگي ميداشتند مملكت به مراتب اوضاع بهتري داشت .
درود به شجاعت و صداقت و روح عدالت طلبي حقيقي علي مطهري.
تشکر فراوان از آقای مطهری که بجد پیگیری حقوق شهروندی هستند
این است نماینده واقعی مردم که باشجاعت حقیقت رافدای مصلحت نمیکند
درود بر فرزند خلف علامه شهید مرتضی مطهری.این یعنی عدالت علّوی.احسنت
درود برتو وپدر بزرگوارت كه اين روزها مي توانست عمارگونه ايفاي نقش كندخدايش باامامش محشورگرداند
مر قانون یعنی این.چرا به بیانات مقام معظم رهبیر عمل نمی شود
دمت گرم. تو اگه نبودی آقایان برای هرکدوم از کارهایشان به شهید مطهری استناد می کردند. باز خوبه که هستی و نمی ذاری مطهری مصادره بشه.
مثل اينكه واقعا مدرسي پيدا شده است
خدا اجرش بده
ايشان نماينده واقعي ملت است و فرزند اعتقادي استاد مطهري كه لباس مدرس را بر تن دارد خدا اجرش دهد
لطفاٌ جرمهاي قاضي مرتضوي در يك نامه سرگشاده به اطلاع مردم برسانيد
اقای مطهری زیاددرامورمملکت دخالت میکنندواین از ساده لوحی ایشان است وشما تابناکی ها هم اتش بیارمعرکه
خدا به شما رحم کند
با تشکر از آقای مطهری
خدا عمرت بده، همه دارند حرف می زنند و نصیحت می کنند، باز شما یه کارایی داری می کنی
دست حق به همراهت، روح پدرت شاد
نظرات مردم رو هم چاپ کنید خب
واقعا شهید مطهری چه پسرانی تربیت کرده، روحش شاد.....
ای کاش خود ایشان هم زنده بودند
هر كه در اين بزم مقرب تر است
پول و مقام بيشترش ميدهند.
بالاخره یه مرد پیدا شد
آياIآقاي مطهري فقط تكه اي از گزارش را خوانده اند. نظر ايشان براي سران فتنه و آنها كه با طرح مسائل واهي موجب آشوب شدند چيست.
با سلام
من با این سخنانش من بیشتر طرفدار ایشان شدم بیطرفانه صحبت می کند
مرحبا به شجاعتت. می تونستی مثل بقیه هم قطارهات سکوت کنی و با خیال راحت به زندگیت بپردازی ولی این کار رو نمی کنی و با متانت نقاط ضعف نظام رو بازگو می کنی
شجاعت و بصیرت و تقوا همین است خدا پدر بزرگوارش را قرین رحمت کند انشاء الله
اینها کی می خواهند بفهمند ؟ یا اینکه می دانند اما کم کم شمشیرهایشان را دارند از رو می بندند .
آقای مطهری گیرم پدر تو بود فاضل فضل پدر تورا چه حاصل . از کی خط میگیری نون که رو می خوری ؟
این که همش 10 خط بود کجاش سر گشاده بود کشتین خودتنو بابا؟؟؟؟؟
درود بر مطهري كه حافظ واقعي حقوق مردم است خداوند روح بلند والد بزگوارترا كه پدر فرهنگي ملت ايران بوده با انبيا واوليا مهشور گرداند
نامه ی خوبی است به شرطی که اقای مطهری همانطور که در نامه سرگشاده نوشتن به روسای قوا ید طولایی دارند در نوستن این گونه نامه و انتقادهای صریح از سران فتنه آمریکایی سبز نیز مصر و محکم باشند.
اقای مطهری شما شخصی ریا کار و دو دوزه باز هستید اگر شما دلسوز نظام می باشید چرا اکثر کارهای خود را از طریق سایت باز تاب و سایت های همسو با فتنه گرا بچاب می رسانید شما بدنبال تضعیف دولت و نظام هستید شما دروغ می گوید طرفدار نظام و رهبری هستید منافق گری بس است شما و محسن رضایی زیر چتر هاشمی دارید با اینگونه نانه پراکنیتان درصدد تضعیف نظام هستید اما کو خواندید به برکت وجود رهبری شما هیچ غلطی نمی کنید
اگه آقای مطهری این مطلب را بخونه لطفا همین جا جواب بدن لطفا:شما برای جلوگیری از آشوبهای تهران به بهانه واهی تقلب چه اقداماتی کردید.
چطور ايشان با حفظ سمت مشمول ممنوعيت جمع مشاغل دولتي نمي شوند؟بر اساس قانون ممنوعيت تصدي بيش از يك شغل دولتي مصوب 11/10/73 متخلف به انفصال موقت از 6ماه تا يك سال و يا دايم و استرداد وجوه دريافتي محكوم مي شود. تبصره : قانون براي نورچشمي ها نيست!
فقط عدالت فقط عدالت فقط عدالت فقط عدالت فقط عدالت...
احسنت جناب مطهری
امیدوارم جناب مطهری با تفکرات فراجناحی و ولایتمداری خود در راه احقاق حق مردم برای قانونمند کردن تمام قوا و الزام آنها به پاسخگویی موثر باشند
انجام اين كار گامي بسيار بسيار بسيار بسيار كوچك است به سوي عدالت.
آه اي عدالت دوستت داريم گرچه از ما دوري
آقای مطهری برودکمی بینش وبصیرت پیداکندواینقدرآبروی پدربزرگوارخودرانبرد این حرکات دقیقامانندحرکات منافقین در اوایل انقلاب میباشدواقعافرزندان آن بزرگواران راچه شده که اینقدرباپدران خود فاصله وتفاوت دارند
خداوند پدرتان را بيامرزد.
این یارو فکر کرده کیه ؟ صاحاب این سایته ؟
باور کنید کشور در این مواقع حساس به افرادی مانند آقای مطهری نیاز دارد.برای ایشان آرزوی سلامتی می کنم.
حرفهایی درست از زبان و جایگاهی نادرست!
درود بر تو ای مرد
حقا که فرزند برومند مرد بزرگ و روحانی و پاک سرشت آیت الله مطهری هستید. خداوند همیشه یار و یاور شما باشد.
فکر می کنم ماموریت اصلی مطهری هزینه کردن عنوان ارزشمند مطهری برای سران فتنه است و ایشان با نهایت وجود دارند این وطیفه را انجام می دهند.
خداوند اخر عاقبت این علی مطهری راختم بخیر کند .
من فقط در تابناک بدنبال مقالات و اظهارات منصفانه و عدالت جويانه ايشان مي گردم زيرا در اين موقعيت و در اين کشور تعداد افراد منصف به تعداد نصف انگشت يک دست هم پيدا نمي شود تا اذهان پريشان و مکدر مردم را مرهمي باشد. با درود به روان پاک پدر شهيد ايشان و خانواده مکرم و متعهد مطهري . با تشکر
آقای مطهری جدا از شما به خاطر شجاعت در عدالت ورزی تشکر می کنم کاری که خیلی ها در نظام ما به دلیل تزلزل در موقعیتشان از آن سر باز میزنند. خداوند به شما عمر طولانی عطا فرمایند.
مثل اینکه در آن مجلس (خانه ملت)فقط آقای مطهری هست که تذکرات را بموقع میدهد.جا دارد سایر نمایندگان هم حرف بزنند.چون آنها هم نماینده مردم در مجلس هستند.
هر موقع اظهار نظرهاي آقاي مطهري را مي بينم از ته دل آرزوي سلامتي براي ايشان مي كنم
خيلي جالبه كه با لباس اصولگرا حرف اصلاح طلبي بزني خيلي جالبه كه با سلاح اصولگرا هدف اطلاح طلب ها را نشونه بگيري خيلي جالبه به اسم و نشان ديگران رجز بخواني و جلو بروي و كسي كارت نداشته باشه
آقاي مطهري وكيل و نماينده ي مردم!!!گرفتن اشكال از مسئولين درست است ولي تو اين موقعيت اسمش فقط تفرقه افكنيه و شماها از تفرقه لذت مي بريد
نكنيد انقد دل بزرگي كه پدرتان بود را خون نكنيد
اي كاش يك چيني بودم . در آنجا اگر كسي خطايي بكند يا خودكشي مي كند يا اعدامش مي كنند . ملامين هم نيستيم
مرگ خوبه اما برای همسایه!! آقایان وقتی شخصی با این سبقه اصولگرایی و انتساب به رهبران راستین این نظام، حرف حق می زنه و می خواد اوضاع از این خرابتر نشه و چیزی برای ترمیم باقی بمونه، فقط فر افکنی میکنن و طرفو به دودوز بازی و کج فهمی و همسویی با فتنه متهم می کنن!! خدایا قربونت برم..عجب صبری تو داری.
ایکاش نام مهدی هاشمی وسران فتنه راهم منوشتید
حالا این آقای مطهری 4 تا کلام حرف حساب داره تو این کشور می زنه، بعضیه کارشون اینه که فقط ارتباط بدن اینها رو با سران فتنه، عزیز من چه ربطی داره؟
داره میگه یارو پرونده داره باید بررسی بشه ربطش به هزینه کردن عنوان ارزشمند مطهری برای سران فتنه چیه؟
زنده باد عمار
من اكثر كتابهاي استاد مطهري را مطالعه نموده و در زندگي ام بسيار بهره بردم وقتي موضع گيريهاي پسر خلف ايشان را ميشنوم برايم تداعي كننده ديد بلند و عدالت طلب ايشان ميگردد.برايشان آرزوي موفقيت پيوسته دارم .
آقاي علي مطهري چه بدانيد و چه ندانيد الان شما به نيروي خط مقدم دشمن تبديل شده ايد.
انشااله خدا همه دلسوزان واقعی انقلاب را در پناه خودش حفظ کند.
بعضي كه گير ميدهند به اين بزرگوار؛ حداقل بايد بدانند كه الان تعادل بخشي علي مطهري بي‌نظير است ايشان واقعا به نظر من به دنبال حق مي‌گردد. سران فتنه و آشوب‌گران يك طرف و واقعا مطلوب نيستند اما اقدامات خودسرانه، غيرقانوني، جنايتكارانه، بعضاً فريبكاري و پاسخگو نبودن سران اون طرف فتنه!! هم بايد يك فريادگر موجهي داشته باشد تا به ديكتاتوري نيانجامد-- به نظر من نقش توازن بخش فرزند استاد مسلممان شهيد مطهري در اين برهه تاريخ فراموش نشدني است
من كه خود را شيفته مواضع صادقانه دو نفر ميدانم: علي مطهري- احمد توكلي
واقعآ مرد هستی که مردانه حرف می زنی
قابل توجه كساني كه در اين پانوشتها به آقاي دكتر مطهري حمله كرده اند.
بيشتر افرادي كه با آنها صحبت داشته ام (از هر دو طيف) ايشان را فردي عاقل و منطقي ميدانند. به نظر بنده هم ايشان واقعاً عاقل بيطرف و دلسوز نظام هستند. اما ظاهراً تعصب طرفداري از آقاي احمدي نژاد آن چنان جلو ديد برخي را گرفته كه به يكي از عاقل ترين افراد كه در جبهه اصولگرايي قرار دارد نيز حمله ميكنند. اميدوارم كمي بدون عينك تعصب بينديشند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان