بازدید 1953

تایید انتخابات شورای صنفی چهار دانشکده دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۱۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 23 June 2018

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از برگزاری و تایید انتخابات چهار دانشکده دانشکده علوم اجتماعی، زبان‌های خارجی، زبان و ادبیات فارسی و حقوق دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش آنا، حسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره وضعیت شوراهای صنفی دانشکده‌ها گفت: به دلیل اجرای قوانین آیین نامه جدید انتخابات شورای صنفی دانشگاه‌ها ما موظف شدیم بندهای آیین نامه را اجرا کنیم که با توجه به تعداد دانشجویان هر دانشکده مشارکت 25 درصدی آن‌ها لازم است.

وی افزود: در مرحله اول برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشکده‌ها، در سه دانشکده علوم اجتماعی، زبان‌های خارجی و زبان و ادبیات فارسی میزان مشارکت دانشجویان به حد نصاب بالای 25 درصد رسیده بود و در دانشکده حقوق هم که انتخابات به مرحله دوم کشیده شد در تاریخ 27 خرداده ماه، انتخابات برگزار شد و لیست اعضای شورای صنفی این دانشکده تکمیل هم کامل شد.

به نژاد درباره شروع به کار شوراهای صنفی چهار دانشکده مذکور گفت: با به حد نصاب رسیدن میزان رای گیری این چهار دانشکده انتخابات تایید شده است و می‌توانند در حال حاضر مشکلات دانشکده‌ها را پیگیری کنند. فعلا از بین اعضا یک نفر به عنوان دبیرموقت انتخاب شده و تا آبان ماه که اعضای شورای صنفی دیگر دانشکده‌ها هم مشخص شود، دبیر شورای مرکزی تعیین می‌گردد.

به نژاد افزود: انتخابات سایر دانشکده‌ها مجددا در آبان ماه ترم تحصیلی آینده برگزار می‌شود و انتخابات شورای صنفی خوابگاه‌ها هم به شرط این‌که تعداد کاندیداهای هر واحد دو برابر اعضای نهایی باشند برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر