بازدید 2789

پنج گمشده در جنگل های نور را پیدا شدند

کد خبر: ۸۰۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 20 June 2018

ريیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت:‌ با همکاری امدادگران و نیروهای مردمی دست‌کم پنج نفر از افرادی که هفته جاری در جنگل های این منطقه گمشده بودند، پیدا شدند.

به گزارش قانون، علی اصغر خاکپور افزود: دو نفر با خودروی کمک دار با گذر از جاده های سخت گذر دو روز پیش وارد جنگل «واز» از توابع بخش چمستان می‌شوند که به علت وضعیت نامناسب جاده در زمان بازگشت، دچار مشکل شده و در جنگل مي‌مانند و چنین اتفاقی باعث نگرانی خانواده های آنان شد. این افراد که غیربومی و جوان نیز بودند، با همکاری امدادگران و نیروهای مردمی پس از یک شبانه روز جست‌وجو پیدا شدند.

ريیس جمعیت هلال احمر نور گفت :‌ مورد دیگر آنکه اعضای يك خانواده سه نفره بودند که در میان جنگل‌های بین نور و چمستان مفقود شده بودند و پس از یک شبانه روز این افراد نیز با همکاری امدادگران پیدا شدند.هرسال در این ماه ها با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات امداد رسانی ، امدادگران هم باید درحوزه پیشگیری از غرق شدگی افراد در آب های ساحلی تلاش کنند و هم آنکه فرصت های زیادی را برای جست‌وجوی افراد گمشده در جنگل های این منطقه تلف کنند.

وی به خانواده‌ها هشدار داد تا از رفتن به مناطق جنگلی ناآشنا و دوردست بپرهیزند و با توجه به فصول گردشگری و درپی آن آمد و شد افراد غیر بومی در عرصه‌های جنگلی این منطقه ممکن است حوادثی رخ دهد و به نوعی باعث نگرانی خانواده ها شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار